واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

متعلقات لباس داماد و تاثیر آن در خاص بودن

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ق.ظ

تا به حال از خود پرسیده اید که چرا در اغلب مراسمی که شرکت کرده اید دامادها پوشش یکسان و یکنواخت داشته و کم کم برای شما خسته کننده شده اند. توجه و انتخاب لباس داماد در کنار عروس در مراسمی که اولین شروع نمایش پیوند دو فرد به دیگران است می تواند رنگ و بوی خاص تری به این واقعه طلایی در زندگی دو زوج بدهد که در این امر متعلقات لباس داماد می تواند کمک بزرگی بکند.

درست است که توجه به نوع و رنگ لباس داماد یک امر ضروری است اما کفایت نمیکند و متعلقات لباس نیز به همان اندازه در منحصربه فرد نمودن داماد در مراسم عروسی نقش به سزایی دارد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد. انتخاب مناسب متعلقات لباس داماد که در هماهنگی با فضای مراسم و همسر خود باشد در برجسته کردن وی نسبت به سایرین نقش مهمی دارد.

خدمات مجالس در تهران

متعلقات لباس داماد

کروات

کروات یکی از مهم ترین متعلقات لباس داماد است. یک کت کلاسیک میتواند با انتخاب یک کروات هماهنگ و مناسب، منحصر به فرد شود. در انتخاب رنگ کروات باید علاوه بر هماهنگی آن با پوشش کلی خود، به همخوانی داشتن آن با رنگ کروات ساقدوش ها و همچنین لباس همسرتان توجه کنید. یکی از راه ها برای هماهنگ کردن داماد و ساقدوشها انتخاب کرواتهایی با رنگهایی مشابه است و یا اگر می خواهید که داماد در میان آنان جلوه بیشتری داشته باشد، بهتر است که رنگ کروات داماد با ساقدوشها متقاوت باشد.

کروات ها از لحاظ پهنا به صورت معمول در دو نوع استفاده می شوند. پهن که 9 سانتی متر پهنا دارند و باریک. انتخاب کروات پهن می تواند به شما نمایی با وقار و بسیار سنگین بدهد ولی اگر جسورتر باشید می توانید با انتخاب کروات باریک، جلوه ای جوان پسند تر به خود بدهید. نحوه گره زدن کروات هم مهم است. کروات پهن بهتر است به شیوه زیر بسته شود.

و کروات باریک بهتر از به شیوه ساده زیر گره زده شود.

گیره کروات فقط برای نگه داشتن کروات استفاده نمی شود و یکی از راه هایی است که می توانید سلیقه خود را در پوششتان اعمال کنید و وقار و متانت را به ظاهرتان بی افزایید.

تشریفات مجالس در تهران

دستمال جیب

در کنار کروات راحت ترین راه برای اینکه داماد کمی شادابی و سرزندگی به ظاهر خود در مراسم عروسی اضافه کند انتخاب هوشمندانه دستمال جیب است. شما می توانید هر طرح و رنگی را از تاریک تا روشن انتخاب کنید. فقط دو نکته مهم را در انتخاب دستمال سینه فراموش نکنید و آن داشتن هماهنگی با کل پوشش شما و مهمترین نکته تا کردن صحیح و تمیز آن است.

اگر جسور تر هستید و می خواهید بین سایر داماد ها خاص تر به نظر برسید می توانید به جای دستمال جیب از ترکیبی از گل ها با رنگهای متنوع استقاده کنید. سلیقه خود را به کار ببرید و از ترکیب گلها نترسید. چه بهتر خواهد بود که برای هماهنگی و ابراز عشق و تعهد خود از گل های دسته گل عروس استفاده کنید. بعضی ها پا را از این نیز فراتر گزاشته و تصویر های مختلفی را بسته به سلیقه و فضای مراسم خود بر روی جیب جلد هایشان حک می کنند تا منحصر به فردتر شوند.

پاپیون

در چند سال اخیر استفاده از پاپیون افزایش یافته است. پاپیون نگاه تماشاگر را از قسمت های میانی بدن به چهره پوشنده آن جذب می کند و برخلاف اعتقاد عمومی ظاهری قوی و زیبا به داماد می دهد. امروزه اغلب، رنگ های مشکی و تیره استفاده می شود ولی بهتر است سلیقه و شخصیت خود را در انتخاب رنگ آن لحاظ کنید و خود را محدود به رنگ های تیره نکنید. بهتر است برای فصول گرم سال از رنگهای روشن و برای فصول سرد سال از رنگ های تیره استفاده شود.

ساسپندل

ساسپندل از مواردی است که اگر با توجه به فضا و نوع مراسم انتخاب شود بر خلاف اعتقاد خیلی ها جلوه شما را منحصر به فرد خواهد کرد. ساسپندل با طرح ها و رنگ های متنوع خود می تواند جلوه ای شاد، جوانانه و خاص به پوشش شما بدهد. بهتر است که از این وسیله در مراسم خیلی رسمی استفاده نشود، اما برای مراسمی که فضای معمولی تر و خودمانی تری دارند بهترین گزینه برای خاص کردن پوشش شما هستند.

تشریفات عروسی در تهران

دگمه سر آستین

دگمه سر آستین ممکن است کوچک و کم اهمیت به نظر برسد. ولی یکی از موثرترین راه ها برای جلوه گر شدن داماد است. انتخاب های فراوانی بسته به سلیقه خود در انتخاب دگمه سر آستین دارید. دگمه ها انواع مختلفی دارند. از دگمه های ساده گرفته که به رنگ های مختلفی از قبیل طلایی و نقره ای و … وجود دارند تا مدل های طراحی شده با طرح های مختلفی از قبیل نمادهای ملی و کشوری، تاریخی، حروف اول اسم و… . از آن خاص تر سفارش مدل های دست ساز است که می توانید به انتخاب خود، چهره همسر خود یا نمادی که یاداور لحظات زیبا، عاشقانه و مورد نظر است را بر رویش حک کنید. در این صورت دگمه سر آستین تبدیل به یکی از جذاب ترین متعلقات لباس داماد میشود.

ساعت مچی

شما احتیاج به ساعت مچی دارید. نه تنها به خاطر کنترل کردن زمان بلکه انتخاب یک ساعت مناسب به شما وقار بالایی داده و شما را جلوه گر می کند. یک ساعت خاص انتخاب کنید نه هر ساعت معمولی که برای زندگی روزمره استفاده میکنید.

در نهایت چقدر خوب خواهد بود انرژی و شادی خود را در انتخاب های خود در نظر بگیرید و آن را با ظاهر خود به دیگران منتقل کنید.

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی