واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

انتخاب آرایشگر مناسب عروس و داماد

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ب.ظ

یکی از وقایع تکرار نشدنی زندگی هر زن و مردی مراسم عروسی وی می باشد. به این دلیل توجه به هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این میان توجه به انتخاب آرایشگر مناسب عروس و داماد باعث تغییر نمایش حضور شما در مراسمتان خواهد شد. یکی از مواردی که باید زوجین به آن توجه کنند آرایش و گریم عروس و داماد می باشد که در درجه اول اهمیت برای وجهه و نمای مراسم عروسی قرار دارد.

خدمات مجالس در تهران

همه ما از اهمیت بحث آرایش و گریم عروس و داماد در مراسم عروسی با خبر هستیم. یک آرایش و گریم خوب به زوجین به خصوص عروس خانم ها که بحث گریم آنها کمی سخت تر و پیچیده تر از آقا داماد ها است، کمک می کند تا در خود مراسم عروسی با اعتماد به نفس حاضر شوند و در عکس ها بی نظیر به نظر برسند. استفاده از یک آرایشگر و گریمور حرفه ای برای مراسم عروسی امری رایج و گاها ضروری به نظر می رسد. در متن حاضر سعی دارد که شما را با مراحلی که باید برای انتخاب آرایشگر مراسم عروسی آن ها را انجام دهید، آشنا کند.

تشریفات مجالس در تهران

انتخاب آرایشگر مناسب

اولین قدم در این راه دانستن این موضوع است که شما چه نوع آرایش و یا گریمی برای مراسم عروسی خود می خواهید. قبل از انتخاب آرایشگر و اجرای مراسم تصویر واضحی از مدل های آرایش و گریمی که به صورت کلی مورد پسند شما می باشد و منطبق بر سلیقه شماست داشته باشید. در این صورت در هنگام مراجعه به آرایشگر می توانید علاوه بر انتخاب فردی که منطبق با سلیقه شما عمل کند مدل گریم و آرایش دلخواه خود را راحت تر انتخاب کنید. در فضای مجازی و اینترنت، کاتالوگ ها، مجلات مد و غیره می توانید نمونه های مختلف آرایشی و گریم را بیابید. پس سعی کنید که هفته ها قبل از اجرای مراسم یک بینش کلی از نحوه گریم و آرایش خود در مراسم ازدواجتان داشته باشید.

تشریفات عروسی در تهران

بعد از تعیین هدف خود، نوبت به انتخاب و پیداکردن آرایشگر مناسب می شود. برای این کار نکات مختلفی را باید بدانید و رعایت کنید تا آرایشگری را بیابید تا منطبق با خواسته و انتظار شما عمل کند و در نهایت از نتیجه کار راضی باشید.

  • ایمان انصاریفر

شکل دادن ملودی

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ق.ظ

ریتمی که هنگام گوش دادن به موسیقی می شنوید معمولا به عنوان ریتم سطحی شناخته می شود. برای مثال، اغلب زمانی که ملت می گویند که ضرب آهنگ یک آهنگ پاپ را دوست دارند، مقصودشان این نکته است که از ریتم سطحی آن لذت می برند، که ممکن است همان الگوی تکرار شونده ریتمیک سازهای کوبه ای باشد. گاهی ریتم سطحی با ضرب پایه آهنگ تطبیق می کند (ضربی که به وسیله کسر میزان مشخص می شود و کل قطعه موسیقی از آن دنباله روی می کند)، به خصوص در موسیقی پاپ که طبل ها و خط باس معمولا ضرب پایه را می زنند. اما گاهی به خاطر سنکوپ (که بر روی ضد ضرب تاکید می کند) ریتم سطحی و پایه با همدیگر جور نمی شوند.

آموزشگاه موسیقی

تمپو زمانی که وارد بازی می شود که شما سرعت ریتم را در یک قطعه مورد بحث قرار دهید. موسیقی سریع و سرزنده است یا کند و غمگین؟ سرعتی که یک قطعه موسیقی در آن نواخته می شود، حس کلی موسیقی را برای شنونده ها معین می کند. به ندرت پیش می آید که یک قطعه خیلی شاد، کند و آرام نواخته شود. به همین ترتیب یک آهنگ خیلی غمگین هم با سرعت قطعه پرواز زنبور عسل نواخته نمی شود.

شکل دادن ملودی

بیشتر اوقات ملودی قسمتی از موسیقی است که در خاطرتاهن می ماند. ملودی خط اصلی پیش برنده یک قطعه موسیقی است خطی که هارمونی بر مبنای آن ساخته و پرداخته می شود و قسمتی است که به اندازه ریتم حس یک قطعه را منتقل می کند. برای کس اطلاعات بیشتر در خصوص هارمونی به قسمت های پسین آموزش ها مراجعه کنید.
بیشترین قدرت بیان ملودی از جریان بالا و پایین در زیر و بمی صدا به دست می آید. زیر و بمی یک آهنگ که بالا برود، قادر است بانی شود که موسیقی پرتنش تر یا سرزنده تر شود. زمانی که که پایین برود، به آن قسمت از موسیقی حس مالیخولیایی یا تاریکی می دهد. فرم حرکت زیر و بمی صدا کنتور یا طرح ملودی نامیده می شود.

کلاس آموزش آواز پاپ

این جا چهار طرح ملودیک متداول را می بینید:
کمان
موج
کمان معکوس
لولا

  • ایمان انصاریفر

چوب نما و نوع پیچ های مورد نیاز

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

جهت نصب چوب نما و نوع پیچ های مورد نیاز آن باید حتمآ تمامی نکات ریز و ظریفی که در ادامه مقاله می آید مد نظر قرار گیرد.

چوب نما برای نصب شدن احتیاج به پیچ های مخصوص به خود بسته به جنس زیر کار دارد.

اگر زیر کار چوب نما از جنس پروفیل های فلزی و قوطی باشد حتمآ باید از پیچ های سرمته ای یا پیچ های خودرو آهن به ضخامت چهار میلی متر استفاده کرد.

بهترین نوع پیچ از لحاظ اندازه طولی باید پنج برابر چوب نما باشد و حتمآ برای سوراخ کاری الوار ترمووود هم باید از مته های مخصوص استفاده کرد.

ترمووود

اگر برای زیر کار ترمووود از چوب اشباع شده استفاده می شود باید از پیچ های ام دی اف و با طول پنج برابر ضخامت ترموود استفاده کرد.

هنگام محکم کردن پیچ ها باید حتمآ از پیچ بندهای قابل تنظیم استفاده کرد تا گل پیچ بیش از اندازه داخل چوب نرود و باعث ترک خوردگی چوب نشود.

استفاده کردن از میخ منگنه یا چسب برای چوب ترمووود و در مجموع چوب هایی که در فضای باز استفاده می شوند مجاز نیست و غیر استاندارد است.

برای نصب چوب ترموود یا چوب نما همواره باید این نکته را در نظر داشته باشید که:

حتمآ پیچ ها گالوانیزه و یا کروم باشند تا از زنگ زدگی آنها در مجاورت با آب و مکان های مرطوب جلوگیری به عمل آید.

در ضمن برای چوب های ترمووود به کار برده شده در داخل اطاقک سونا باید انتخاب پیچ و کلیپس با دقت و وسواس بیشتری انجام گیرد تا از هر گونه صوانح و سوختگی های احتمالی پوست و بدن پیشگیری به عمل آید.

  • ایمان انصاریفر

سینا سرلک بار دیگر با «لوتوس» می‌خواند

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

گروه موسیقی «لوتوس» قصد دارد، بار دیگر با حضور خواننده قدیمی‌اش سینا سرلک، کنسرت‌هایی را روی صحنه ببرد.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک حمید بهروزی‌نیا که سرپرستی و آهنگسازی گروه «لوتوس» را برعهده دارد، در این‌باره گفت: قرار است اجرای «لوتوس» به خوانندگی سینا سرلک از شهریورماه در چند شهرستان آغاز شود. در حال حاضر چند شهر شمال کشور را برای این‌ کنسرت‌ها در نظر داریم.

این نوازنده ادامه داد: ما در حال تمرین هستیم. در اجرای پیش‌ رو، من با تار و سه‌تار در کنار افشین جیحون گیتاربیس، علیرضا بابایی پیانو، وحید سلیمانی کمانچه، سروش رستمی گیتار الکتریک، عمران فروزش سازهای کوبه‌ای، آیدین شفایی پرکاشن حضور داریم.

او گفت: پس از اجرا در چند شهرستان، تور کنسرت دیگری را با سینا سرلک در آمریکا و کانادا اجرا خواهیم کرد. این کنسرت‌ها با همراهی گروه موسیقی «جانا» خواهد بود. پس از این برنامه، دوباره به ایران بازمی‌گردیم و ادامه اجراهای خود را با «لوتوس» روی صحنه می‌بریم. به احتمال زیاد، این کنسرت را زمستان در تهران برگزار خواهیم کرد؛ اما هنوز سالن اجرای آن مشخص نشده است.

بهروزی‌نیا درباره رپرتوار کنسرت گروه «لوتوس» با اجرای سینا سرلک، توضیح داد: چند قطعه‌ی باکلام و بی‌کلام از آلبوم «فرزند ایران» به آهنگسازی من و خوانندگی سرلک برای این اجرا در نظر گرفته شده است. همچنین چند اثر از قطعه‌هایی را که سرلک با آهنگسازهایی مانند علیرضا افکاری و پدرام کشتکار، در آن‌ها همکاری کرده است، اجرا می‌کنیم.

این نوازنده همچنین از برگزاری کنسرت‌هایی در آمریکا با همکاری حسین‌ بهروزی‌نیا، سعید فرج‌پوری و بهنام سامانی و گروه «رهاب» خبر داد و افزود: این تور کنسرت، پاییز امسال برگزار خواهد شد.

  • ایمان انصاریفر

چگونگی شناسایی مزون لباس عروس مناسب

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

شناسایی مزون مناسب، به ویژه برای لباس مهمی مانند لباس عروس، هنر میخواهد. تمام شهرها مملو از مزونهای لباس عروس و سفره عقد هستند. مزونهایی که هرکدام مدعی بهترین بودن و باکیفیت بودن لباسهایشان میباشند و در این میان، امکان سردرگمی برای مشتریان فراهم است. پس چگونه میتوانیم به کیفیت کار یک مزون، پی ببریم؟

شناسایی مزون لباس عروس مناسب

انتخاب، طراحی، دوخت و خرید لباس عروس، یکی از دغدغه های شیرین و استرس زای عروس خانمها میباشد. در صورتی که در شناسایی مزون لباس عروس مناسب مردد هستید، میتوانید از آشنایانی که اخیرا مراسم عروسی داشته اند اطلاعات خوبی درمورد مزونها کسب کنید. درصورت امکان، عکسهایی از لباس عروسهای آنها ببینید و از لباسی که بیشتر از همه به دلتان نشست، غافل نشوید! آدرس و قیمت لباس و آگاهی از خرید یا اجاره ای بودن آن را فراموش نکنید.

خدمات مجالس در تهران

در غیر این صورت، آگهی های اینترنتی یا روزنامه ای را جستجو کنید. با مزونها تماس بگیرید و اطلاعات موردنظر را تلفنی بپرسید و سپس مراجعه حضوری داشته باشید. برخی از مزونها برنامه خاصی دارند و حتما برای بازدید، باید قبلا هماهنگی کنید.
درست است که هزینه لباس هم یکی از بخشهای مهم کار است اما توجه داشته باشید که هر ارزانی، دلیل بر تحویل یک کار باکیفیت نیست. خیاطهای تجربی ممکن است در زمینه لباسهای دم دستی یا مانتو و شلوار فرم اداری، مهارت داشته باشند اما دوخت لباس عروس، یک کار کاملا حرفه ای است که الزاما هرکس مدرک آموزشگاههای فنی و حرفه ای را داشته باشد نمیتواند یک خیاط مزون عالی هم محسوب شود.

پارچه لباس عروس، معمولا از جمله پارچه های گرانقیمت به شمار میرود، لذا نمیتوان آن را به دست هر خیاط نا آشنا و تازه کاری سپرد، حتی اگر مزون، در خیابانهای معروف و اصلی شهر هم قرار داشته باشد، باز هم باید از دوخت لباس توسط خود خیاط مطمئن شد و سپس پارچه را به دست او داد. نگران نباشید، این محکم کاریها به رضایت و راحتی خیال آخر کار، هنگام تحویل لباستان می ارزد.

تشریفات مجالس در تهران

نمونه کارهای آماده روی تن مانکنها الزاما کار دست خیاط مزون نیستند. بهتر است ژورنالهای مربوط به لباسهای طراحی شده و دوخته شده در خود مزون را هم بخواهید که در اختیارتان قرار دهند.
حتی میتوانید جهت اطمینان، برای خودتان یا مادر و خواهرتان، لباس ساده تری سفارش دهید تا از تمیزی دوخت لباس مطمئن شوید. تمیزی دوخت یقه و حلقه آستین، گودی کمر و ظریفکاریهای لباس مانند نگینها، مرواریدها و سایر تزیینات، نشان دهنده دقت و مهارت خیاط هستند.

حتما یک یا دو مدل از لباسها را پرو کنید. ممکن است از لباسی خوشتان آمده باشد اما روی رگال، متوجه معایب آن نشده باشید. تن پوش یک لباس، تمام نقاط قوت و ضعف آن را برای شما آشکار میکند.
نحوه برخورد مدیر مزون، نشان دهنده میزان اعتماد او به کارش میباشد. فریب چرب زبانیهای افراد را نخورید و در صورت امکان از کارگاه دوخت لباسها سر بزنید.

مدیران بامهارت و کارکشته، به راحتی شما را در نوع لباسی که به تن شما زیبنده است، راهنمایی میکنند. ممکن است شما از آن دسته عروس خانمهایی باشید که در بالاتنه یا پایین تنه، نیاز به طراحی خاص داشته باشند، مدیران مجرب، بهترین را به شما پیشنهاد خواهند داد.

تشریفات عروسی در تهران

  • ایمان انصاریفر

طراحی وب سایت شخصی، شرکتی

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ

طراحی سایت حرفه ای


به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!
با در اختیار داشتن یک وب‌سایت مناسب می‌توانید در ابعاد وسیع‌تری با مشتریان خود در ارتباط باشید و خدمات خود را به صورت دیجیتال نیز به آنها ارائه دهید.

طراحی وب سایت شخصی

امروزه دیگر داشتن یک وب‌سایت خوب تبدیل به یکی از لازمه‌های موفقیت شده است و مشتریان از شما انتظار دارند که خدمات خود را به صورت دیجیتال نیز به آنها ارائه دهیم. اما کار مدیریت یک وب‌سایت چندان ساده نیست. استودیو کارو با طراحی پنل مدیریت جامعه تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس، که دقیقاً به همین منظور ساخته شده است و به شما اجازه می‌دهد به راحتی وب‌سایت خود را تحت کنترل داشته باشید. تیم ما نیز آماده است تا یک وب‌سایت زیبا و کاربردی را برای شما طراحی کند و آن را بروی این سیستم بارگذاری نماید.



هماهنگی با موتورهای جستجو


هماهنگی با موتورهای جستجو

تمامی استانداردهای روز دنیا برای کسب رتبۀ خوب در موتورهای جستجوگر لحاظ خواهد شد.

طراحی وب سایت شرکتی


هماهنگی با تبلت و گوشی هوشمند

وب‌سایت شما در هر اندازۀ صفحه‌ای (مانیتور، گوشی، تبلت) به درستی نمایش داده خواهد شد.



  • ایمان انصاریفر

در اولین دیدار نامزدی چه باید کرد؟

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

مکالمه، خیابانی دوطرفه است که هر دو نفر هم باید صحبت کنند و هم گوش کنند و اصلا یکطرفه معنا پیدا نمی کند. خانم ها باید توجه داشته باشند وقتی برای آشنایی و ازدواج با آقایان صحبت می کنند، هیچ اشکالی ندارد که نظرشان را بگویند و در مورد موضوع اصلی (ازدواج) بحث کنند.

این جمله ها برایتان آشنا نیست؟
شغلتون چیه؟
مدیر امور مالی هستم!
از کارتون راضی هستین؟
تا حدودی!
توی دانشگاه حسابداری خوندین یا مدیریت؟
بله، درست حدس زدید. این گفت وگوی یک دختر خانم با خواستگارش است. دوست دارید بدانید نتیجه این گفت وگو چه شد؟!

دختر حس کرد که پسر چندان تمایلی به او ندارد و حس پسر این بود که دختر چندان جالب به نظر نمی رسد! هردویشان فراموش کرده بودند که یکی از اهداف اولین ملاقات این است که دو طرف ببینند آیا تمایل و گرایشی در خودشان نسبت به دیگری می بینند؟ آیا دلشان می خواهد دوباره با هم ملاقات کنند؟ دختر احساس می کند با شروع گفت وگو و ادامه دادنش کار خود را کرده و پسر فکر می کند با پاسخ به تمام سوالات دختر در این رقابت موفق عمل کرده است.

هردو با حس نارضایتی به منزل رفتند چون پسر فقط به ظاهر دختر توجه کرده و دختر هم نتوانسته با پسر ارتباط عاطفی برقرار کند. شما هم نمی دانید در اولین ملاقات با همسر احتمالی آینده تان باید به چه مواردی توجه کنید؟ اگر دوست دارید در چنین مواقعی اشتباه نکنید، به مواردی که دکتر جان گری، نویسنده کتاب «مردان مریخی، زنان ونوسی» و متخصص روابط زناشویی در ادامه گفته، توجه کنید.

خدمات مجالس در تهران

یک تنه بار گفت وگو را به دوش نکشید!

مکالمه، خیابانی دوطرفه است که هر دو نفر هم باید صحبت کنند و هم گوش کنند و اصلا یکطرفه معنا پیدا نمی کند. خانم ها باید توجه داشته باشند وقتی برای آشنایی و ازدواج با آقایان صحبت می کنند، هیچ اشکالی ندارد که نظرشان را بگویند و در مورد موضوع اصلی (ازدواج) بحث کنند.

حتی اگر وسط حرفشان بپرند البته اگر بجا و درست باشد اصلا از طرف آقا بی ادبی محسوب نمی شود. پس خانم ها نباید فکر کنند که مثل یک روبات باید تک تک قواعد دستور نگارش و اصول ادب و نزاکت را رعایت کنند و مطمئن باشند ساکت ماندن و اینکه دائم در پاسخ آقا بگویند «منم موافقم!» یا «منم همین طور!» نه کارساز است و نه جذاب! آقایان هم دقت کنند خانم ها انتظار دارند آنها هم در گفت وگو شرکت کنند و گاهی ادامه بحث را در دست بگیرند و با هر سوالی که پاسخ می دهند، یک سوال از خانم بپرسند، نه اینکه فقط جواب بدهند.

تشریفات مجالس در تهران

از همان اول، درددل نکنید!

لحن صحبت بسیار مهم است. مکالمه باید روشن و مهم تر از آن مثبت باشد. صحبت از مشکلات در اولین جلسه، باعث می شود طرف مقابل احساس کند شاکی هستید یا دنبال کسی برای درددل می گردید! در صورتی که الان وقت شناخت پیدا کردن است نه درددل! یادتان باشد الان فرصت خوبی است که خودتان را به بهترین نحو معرفی کنید و نگذارید حس و حال ارتباطتان منفی شود.

حداقل الان، بی خیال گذشته ها شوید!

موضوع صحبت در اولین جلسه اهمیت زیادی دارد. همان طور که در اولین جلسه نباید در مورد سیاست یا روابط زناشویی صحبت کنید، در مورد سابقه عشقی و روابط قبلی طرف مقابل هم پرس و جو نکنید. این حرف ها خصوصی تر از آن است که بتوان در چنین موقعیتی از آنها حرف زد. یادتان باشد موضوعاتی مثل عمل جراحی مثانه تان، سابقه خانوادگی مرض قند یا کلکسیون عکس ستاره های سینما هم موضوع خوبی برای این روز نیست.

خوب است در مورد فیلم و موسیقی، کتاب یا رستوران ها و فعالیت های مورد علاقه تان حرف بزنید. بهتر است سوال هایتان را به این شکل بپرسید: برای تفریح و سرگرمی چه می کنید؟ از چه موضوعاتی خوشتان می آید؟ اخیرا چه فیلمی دیده اید؟ کجا بزرگ شده اید؟ به عبارت دیگر، از هر راهکاری برای شناخت بیشتر یکدیگر استفاده کنید. این فرصت عالی را از دست ندهید اولین ملاقات بهترین موقعی است که می توان طرف مقابل را بهتر شناخت و بررسی کرد که آیا تمایلی برای ملاقات مجدد وجود دارد یا خیر؟

یادتان باشد به دلیل تفاوت بسیار زیادی که در شیوه برقراری ارتباط بین زنان و مردان وجود دارد، ممکن است بعد از اولین جلسه یکی از دو طرف یا حتی هر دو، به اشتباه حس کند تمایلی برای ادامه رابطه وجود ندارد و شاید موقعیت را برای یافتن شریک زندگی اش از دست بدهد. به همین دلیل باید این تفاوت ها را شناخت و نحوه مکالمه و برقراری ارتباط را به صورتی اجرا کرد که راه برای دیدار و گفت وگوهای بعدی باز باشد. در ملاقات اول بهتر است سریع قضاوت نکنید و حتما به جلسات بعدی فکر کنید، بنابراین فقط به ظاهر و مسائل سطحی فکر نکنید و سعی کنید حرف هایتان حساب شده و هدفمند باشد تا نتیجه بهتری به دست آورید.

در اولین دیدار، یک نکته را گوشه ذهنتان داشته باشید؛ با بیان و نمایش بهترین های وجودی خود و عملکردی که هم شما را جذاب نشان دهد و هم تمایل طرف مقابل را افزایش می دهد، این ملاقات را می توانید به خاطره انگیزترین اتفاق زندگی تان تبدیل کنید.

تشریفات عروسی در تهران

  • ایمان انصاریفر

چگونه شخصیت نامزدم را به عطر مورد علاقه اش بشناسم

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

اگر شما هم دوست دارید با توجه به عطرهایی که بیشتر مورد پسندتان است بعضی از ویژگی‌های شخصیتی‌تان را بشناسید با ما همراه شوید. ببینید شما در کدام دسته قرار می‌گیرید و کدام عطر و بو را بیشتر می‌پسندید.

این روزها با گرم شدن هوا بازار خرید و انتخاب عطرهای مختلف گرم‌تر می‌شود. حتما برای شما هم پیش آمده که با حس کردن بوی خاصی، خاطره‌ای از گذشته در ذهن‌تان تداعی شود. حس بویایی یکی از حواسی است که احساسات را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد چون بوهای مختلف احساسات متفاوتی را در افراد ایجاد می‌کنند از این رو اشخاص ناخودآگاه متناسب با اینکه می‌خواهند چه پیغامی را به اطرافیان منتقل کرده و به آنها اعلام کنند که چه علایق و شخصیتی دارند عطرهای مختلفی را انتخاب و استفاده می‌کنند.

دکتر تقوی، روانشناس سلامت افراد را براساس نوع عطرهای مورد پسندشان و رفتارها و عادت‌هایی که در انتخاب، خرید و مصرف عطر دارند به هشت گروه تقسیم کرده و بارزترین ویژگی‌های آنها را بیان می‌کند. اگر شما هم دوست دارید با توجه به عطرهایی که بیشتر مورد پسندتان است بعضی از ویژگی‌های شخصیتی‌تان را بشناسید با ما همراه شوید. ببینید شما در کدام دسته قرار می‌گیرید و کدام عطر و بو را بیشتر می‌پسندید.

گوشه‌گیرها (اسکیزوئیدها)؛ سرد و تلخ را بیشتر می‌پسندند

آنچه در آنها بسیار مشهود است، این است که کمتر به برقراری ارتباط با دیگران و داشتن روابط دوستانه علاقه‌مند هستند. از تعامل‌های انسانی ناراحت می‌شوند و فعالیت‌های انفرادی برای آنها در اولویت قرار دارد. این دسته افراد درونگرا هستند و عواطفی کند و محدود دارند و دیگران، آنها را آدم‌هایی نامتعارف،‌ منزوی و تک‌رو می‌دانند. این افراد، دسته بوهای سرد و تلخ را بیشتر می‌پسندند. با توجه به ویژگی‌های شخصیتی‌ای که دارند کمتر دوست دارند به چشم بیایند از این رو معمولا عطرهایی را انتخاب می‌کنند که کمتر توجه دیگران را به آنها جلب کند. بین عطرهای تند و ملایم هم غالبا این دسته طرفدار عطرهای ملایم هستند چون عطرهای ملایم جاذبه و حساسیت خاصی را در افراد برنمی‌انگیزد.

بدبین‌ها و بدگُمان‌ها (پارانوئیدها)؛ براساس عطرها نتیجه‌گیری می‌کنند

این دسته افراد معمولا به هر آنچه در اطراف‌شان می‌گذرد، سوءظن و شک دارند. به همین دلیل معمولا متخاصم، تحریک‌پذیر و خشمگین هستند. این افراد بیشتر از اینکه به عطری که خودشان استفاده می‌کنند توجه نشان دهند به عطری که دیگران استفاده می‌کنند توجه نشان می‌دهند. ذهن این افراد به دنبال کوچک‌ترین سرنخ‌هایی برای قضاوت و نتیجه‌گیری است؛ بنابراین بیشتر از دیگران به بوهایی که از آنها به مشام‌شان می‌رسد معنا و مفهوم خاصی می‌دهند. اگر با آدم‌های بدبین و شکاک زیاد سر و کار دارید ترجیحا از عطرهای شیرین و ملایم که بوی آنها نمادی از رمانتیک و عاشقانه بودن است، استفاده نکنید چون شک‌، سوءظن و بدبینی آنها را تشدید می‌کند.

خدمات مجالس در تهران

اسکیزوتایپال‌ها؛ طرفدار بوهای ملایم و خنک

این دسته از افراد برخلاف دیگران از مسائل مختلف و عادی برداشتی عجیب و غیرعادی‌تری دارند. از آنجا که رمزآلودگی یکی از ویژگی‌های غالب این دسته افراد است معمولا عطرهایی با بوی تلخ و خنک را بیشتر می‌‌پسندند چون همیشه در سرما، تاریکی و تلخی، نوعی از رمزآلودگی وجود دارد. این افراد همچنین دوست دارند در پس پرده هر چیزی راز دیگری را جست‌وجو کرده و پیدا کنند؛ به همین دلیل به نظر می‌رسد به برند و حتی لوگوی برند عطری که انتخاب می‌کنند بیشتر از سایر تیپ‌های شخصیتی توجه نشان دهند. هرچه لوگو عجیب‌ و غریب‌تر و رمزآلودتر باشد، گرایش بیشتری به انتخاب و خرید عطرهای آن برند خاص پیدا می‌کنند.

شخصیت‌های خودشیفته‌ (نارسیسیتیک‌ها)؛ عطرهای خاص و گران را انتخاب می‌کنند

این افراد خود را بزرگ و مهم می‌پندارند و چون خود را ویژه، فوق‌العاده و شایسته می‌دانند، انتظار دارند که دیگران تمام نظرات آنها را بپذیرند و به آنها احترام بگذارند. آنها معمولا تحمل انتقاد را ندارند و از انتقاد دیگران خشمگین می‌شوند. خودشان را بسیار خاص و مهم می‌پندارند و دوست دارند اطرافیان همواره آنها را مورد تحسین و تمجید قرار دهند و آنها را بی‌عیب، بی‌نقص، خاص و فوق‌العاده خطاب کنند؛ بنابراین عطرهای خیلی گران و برندهای خیلی معروف و لوکس را انتخاب می‌کنند تا بتوانند تعریف و تمجید دیگران را برانگیزند. درواقع هنگام انتخاب عطر نوع برند و میزان شهرت آن از بویی که آن عطر می‌دهد برای‌شان اهمیت بیشتری دارد. به‌هیچ‌وجه از عطرهای غیراصل و تقلبی استفاده نمی‌کنند. عده‌ای از افراد خودشیفته هم هستند که اصلا از عطر استفاده نمی‌کنند چون معتقدند وجودشان به اندازه‌ای که باید مهم هست که نیازی به خوشبو و معطر کردن خود نداشته باشند. این افراد در استفاده از عطر اهل افراط و تفریط‌ هستند؛ یعنی یا اصلا عطر نمی‌خرند یا اگر بخرند بهترین و گران‌ترین عطر را می‌خرند.

ضداجتماعی‌ها؛ گاهی ملایم و خنک، گاهی تند و تلخ

این دسته افراد توانایی خوبی برای سازگاری با قوانین و موازین اجتماعی ندارند و به‌نوعی از آنها سر باز می‌زنند. دروغگویی و فریبکاری یکی از ویژگی‌های این افراد است. تحریک‌پذیر و پرخاشگر هستند همچنین بی‌احتیاط و بی‌مسئولیت. فریبکاری و اغواگری یکی از ویژگی‌های بارز این دسته افراد است و دوست دارند برای سوءاستفاده از دیگران اعتماد آنها را به نوعی جلب کنند تا بتوانند برای رسیدن به هدف‌شان آنها را فریب دهند. به نظر می‌رسد بسته به موقعیت، بیشتر از عطرهای ملایم و خنک استفاده می‌کنند تا حالتی از حس اعتماد را در طرف مقابل‌شان ایجاد کنند. تنوع عطر در این دسته بیشتر به چشم می‌خورد.

تشریفات مجالس در تهران

شخصیت‌های نمایشی؛ عطرهایی می‌زنند که توجه دیگران را جلب کند

این افراد، تحریک‌پذیر و هیجانی‌اند و رفتاری پررنگ و لعاب، نمایشی و برونگرایانه دارند. اما با وجود رفتار متظاهرانه و پر زرق و برقی که دارند، اغلب نمی‌توانند دلبستگی عمیقی را به مدت طولانی حفظ کنند. از آنجا که توجه‌طلبی افراطی، یکی از بارزترین ویژگی‌های این دسته افراد است؛ بنابراین به نظر می‌رسد عطرهای شیرین، گرم و تند را بیشتر انتخاب می‌کنند چون هیجانات آنها را بیشتر برمی‌انگیزد. این افراد همیشه دوست دارند بوی خوب بدهند و با این بوی خوب روی دیگران تأثیر دلخواه‌شان را بگذارند. درواقع این افراد از عطر استفاده‌ ابزاری می‌کنند؛ یعنی عطری را استفاده می‌کنند که به وسیله آن بتوانند توجه دیگران را به خود جلب کنند. مصرف عطر در این دسته از افراد خیلی بالاست.

وسواسی‌ها؛ همیشه یک عطر خاص را انتخاب می کنند

کمال‌گرایی و سختگیری بیش از حد و همچنین غیرقابل‌انعطاف بودن از ویژگی‌های بارز شخصیت‌های وسواسی است. آنها نسبت به وظایف خود تعهد بیش از حد دارند. اغلب افراد خشکی به نظر می‌رسند. معمولا در تصمیم‌گیری دچار مشکل هستند چون ترس از شکست خوردن دارند. روی نظرات و عقایدشان پافشاری می‌کنند؛ از این رو کمتر به احساسات دیگران توجه نشان می‌دهند. سختکوش هستند اما چون به جزییات اهمیت زیادی می‌دهند نمی‌توانند روی اصل موضوع تمرکز کنند. این افراد در انتخاب، خریدن و مصرف عطر هم حساسیت بیش از اندازه به خرج می‌دهند. معمولا تنوع عطر در این دسته زیاد دیده نمی‌شود چون تغییر دادن نوع عطر و انتخاب عطری دیگر برای آنها کار بسیار سختی است.

وابسته‌ها با نظر دیگران عطر می‌خرند

شخصیت‌های وابسته شخصیت‌هایی هستند که برای نیازهای عاطفی و جسمی خود بیش از اندازه به دیگران وابسته‌اند. مدام به تأیید آنها نیاز دارند و معمولا به علت وابستگی زیادی که به دیگران دارند و ترسی که از طرد شدن توسط دیگران به آنها دست می‌دهد به‌هیچ‌وجه توانایی مخالفت با اطرافیان‌شان را ندارند و بیش از دیگران به نظر اطرافیان‌شان اهمیت می‌دهند. این افراد در انتخاب عطر هم علاقه و نیاز خودشان را در نظر نمی‌گیرند و بیشتر به دنبال گرفتن تأیید از افرادی هستند که به آنها وابسته‌اند. وابسته‌ها عطری را می‌خرند و استفاده می‌کنند که طرف مقابل‌شان دوست داشته باشد. تنوع عطر در این افراد بسته به تعداد افرادی که به آنها وابسته‌اند، فرق می‌کند. معمولا تنهایی اقدام به خریدن عطر نمی‌کنند و در انتخاب عطر نظر دیگران را جویا می‌شوند.

تشریفات عروسی در تهران

  • ایمان انصاریفر

چرا بعضی از آهنگ‌ ها در ذهن می‌ مانند؟

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ب.ظ

تحقیقات تازه در آمریکا نشان داده که دلیل در خاطر ماندن برخی آهنگها و ترانه ها این است که باعث “خارش” مغز می‌شوند که تنها با تکرار همان نغمه برطرف می‌شود.
این نوع آهنگ‌ها که به “کرم گوش” معروفند معمولاً دارای مضمونی شاد و ترجیع بندی تکرار شونده‌اند و حالتی میان گیرا و عصبی دارند.

به گفته پروفسور جیمز کلاریس از کالج مدیریت تجاری دانشگاه سینسیناتی آمریکا، آهنگ‌هایی مانند “وای ام سی ای” اثر گروه “مردم روستا” (Village People)، “ماکارینا” اثر “لوس دل ریو” و “چه کسی سگها را ول کرد” (Who Let The Dogs Out) اثر “باها من” را از جمله این دسته آهنگ‌ها می‌داند.
پروفسور کلاریس گفت: “خارش ذهنی استعاره‌ای است برای توضیح چگونگی در خاطر ماندن آهنگ‌ها، برخی آهنگ‌ها دارای خواصی مشابه هیستامین‌ها (موادی که در واکنش به آلرژی در بدن تولید می‌شوند) هستند و باعث خارش مغزی می‌شوند.”

آموزشگاه موسیقی

به گفته وی تنها راه خاراندن این خارش ذهنی این است که نغمه مزاحم را بی وقفه در مغز خود تکرار کنیم.
پروفسور کلاریس نتایج اولیه تحقیقات خود درباره “کرم گوش” را در همایشی در زمینه روانشناسی مصرف کنندگان عرضه کرد و گفت تقریباً همه انسان‌ها گاه و بیگاه دچار خارش ذهنی می‌شوند.

او گفت: “در طول مطالعات دریافتم که نود و هفت تا نود و نه درصد جمعیت در مقطعی زمانی در برابر کرم گوش آسیب پذیرند، اما مسلماً برخی از مردم آسیب پذیرتر از سایرینند؛ زنان معمولاً بیشتر در معرض آنند و موسیقیدان‌ها بیش از سایر افراد دچار آن می‌شوند.”

کلاس آموزش آواز کلاسیک

این تحقیقات بخصوص برای صنعت موسیقی پاپ که در پی رونق بازار است و همچنین برای تولیدکنندگان آگهی‌های تجاری جالب است که معمولاً برای فرو کردن نام‌های تجاری در مغز مصرف کننده از قطعات گیرا و کوتاه استفاده می‌کنند.

کریس اسمیت که حرفه‌اش تصنیف چنین قطعاتی است می‌گوید هم در تولید آگهی و هم آهنگ‌های پاپ باید قطعه‌ای ساخت که وقتی شنیده شد براحتی و بسرعت فراموش نشود.
به گفته وی، یکی از عناصر اصلی کرم گوش، عنصر تکرار است و حفظ نغمه‌ای با محتویات متغیر و گوناگون آسان نیست.
کریس اسمیت کرم گوش را برای مقاصد نغمه‌ای می‌دانند که مردم بتوانند سریع حفظ کنند و همانطور که در خیابان قدم می‌زنند تکرار کنند، البته به قیمت خرد شدن اعصاب بقیه مردم.

کلاس آموزش آواز

  • ایمان انصاریفر

برنامه‌ ریزی برای مراسم عروسی

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

برای آنها که با دنیای دیجیتال رابطه ای صمیمی دارند؛ معرفی بهترین اَپلیکیشن های برنامه ریزی عروسی، می تواند یک معرفی کاربردی و به درد بخور محسوب شود.

این روزها دیگر می توان مراسم عروسی را با نرم افزارهای تلفن همراه برگزار کرد. در روزهای پررفت و آمد عروسی، استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی عروسی، به شما کمک می کند تا به صورت دیجیتال، مراسم تان را مدیریت کنید و در زمان مشخص از عهده همه کارهایتان برآیید؛ آن هم بدون استرس. امروزه برنامه ریزی برای مراسم عروسی، آیین برگزاری وحتی رسوم برگزاری مراسم عروسی با گذشته تفاوت چشمگیری کرده است و روشهای قدیمی و سنتی رنگ باخته اند.

همین موضوع سبب شده تا در نحوه ی برگزاری مراسم نیز تغییراتی ایجاد شود و برنامه ریزی ها از طریق نرم افزارهای موبایلی انجام شوند. برای مدیریت و برگزار کردن مراسم عروسی بهترین کار این است که یک همراه خوب داشته باشید. همراهی که همه ی نکات یادش بماند، همه چیز را به موقع یادآوری کند و قرارهای ملاقات شما را در ساعات و روزهایی که ترتیب داده اید را، به شما گوشزد کند.

فراموش نکنید، اینکه بخواهید یکی از دوستان یا اقوام را با خودتان همراه کنید و توقع داشته باشید او کار و زندگی اش را رها کند و با شما بیاید، کاملا بعید است. برای همین به جای اینکه همه چیز را در دفتر یادداشت تان بنویسید، طوری که خودتان هم از چیزی سر در نیاورید، پیشنهاد ما این است که حتما از اپلیکیشن های عروسی استفاده کنید. برنامه هایی که برنامه ریزی را به شدت برای شما آسان و منظم می کنند.

شیوه ی دعوت میهمانان، برنامه ریزی برای مراسم، یافتن سالن مناسب برگزاری مراسم و بسیاری موارد دیگر که از جمله مقدمات مراسم محسوب می شوند، اصلی ترین تغییرات را داشته اند و کاملا به سمت هوشمند شدن حرکت کرده اند. سایت عروس همین موضوع را بهانه ای کرده است تا بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای موبایلی، برای مراسم عروسی را معرفی کند تا عروسی شما نیز کاملا هوشمند و مدرن برگزار شود.

خدمات مجالس در تهران

برنامه Weddingwire

یکی از نرم افزارهایی که به شما امکان برنامه ریزی بهترین عروسی را می دهد، weddingwire است، یک ابزار همه فن حریف که می تواند مهمان های شما را مدیریت کند، و علاوه بر آن کلی عکس و موزیک در اختیار شما قرار بدهد تا از آنها برای مراسم خودتان ایده بگیرید. مدل ژست های عروسی، به روز ترین لباس های عروسی، ویدیو از عروسی های واقعی، بهترین موزیک های رقص تانگو، مدل های مختلف آرایش و همگی چیزهایی هستند که در این اپلیکیشن انتظار شما را می کشند.

برنامه Wedding Happy

برای سامان دادن کارهایی که قرار است در مراسم عروسی خودتان انجام بدهید، بهتر است Wedding Happy را به عنوان یک همراه انتخاب کنید؛ همراهی که با دقت و تیزبینی حواسش به همه چیز هست. در این برنامه امکانات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. قطعا بارها شنیده اید که عروس و دامادها، درست یک شب مانده به عروسی یادشان می آید که، کارت دعوت یکی از مهم ترین مهمان ها را نداده اند و در آن شرایط دست و پای شان را گم می کنند و نمی دانند باید چه کنند.

این اپلیکیشن به ما فرصت اشتباه نمی دهد و این امکان را دارد که سر فرصت، چند ماه مانده به عروسی همه چیز را بررسی کرده و برنامه ی مناسبی برای کارهایی که لازم است، قبل از عروسی انجام بدهید بریزید. در این نرم افزار این امکان را دارید که تعداد مهمان ها را داشته باشید، عروسی تان را بر اساس بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید برگزار کنید و هیچ ولخرجی اضافه ای انجام ندهید. این اپلیکیشن جزو بهترین انتخاب های شما برای زمانی است که می خواهید، بدون هیچ کم و کاستی به خانه ی بخت برید.

برنامه Postable

با توجه به دغدغه های محیط زیستی که در حال حاضر در کشور ما پررنگ شده، و تبعیت کردن از آن واقعا ارزشمند است، برای اینکه در مراسم عروسی تان هم در حال رعایت کردن مسائل محیط زیست باشید، سایت عروس، یک پیشنهاد جذاب برایتان دارد. اینکه با نصب کردن برنامه ی Postable روی دستگاه موبایل یا کامپیوتر خانگی تان، کارت عروسی تان را طراحی کرده و برای مهمان های تان ارسال کنید. در این نرم افزار این امکان وجود دارد که کارت های تان را چاپ کنید، اما راه بهتری که در آن گنجانده شده این است که آدرس ایمیل مهمانان تان را در نرم افزار وارد کنید، و کارت های عروسی تان را بدون فوت وقت و بدون صرف هزینه ی چاپ، برای مهمان های تان ارسال کنید.

تشریفات مجالس در تهران

برنامه اینستاگرام Instagram

برگزاری مراسم عروسی با استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه اینستاگرام، برخلاف سایر نرم افزارها، برای مراسم عروسی نامناسب به نظر می رسد. عکاس مراسم عروسی، زمان بسیار زیادی را صرف یافتن موقعیت و نور مناسب می کند، اما در همین زمان، یکی از میهمان ها با گوشی خودش وارد کادر می شود تا عکسی گرفته، و در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام منتشر کند. موقعیت عکاسی برای یک عکس خوب، ممکن است تنها یک بار پیش آید و اینستاگرام آن را خراب کند.

برنامه Guesterly

حالا که با اپلیکیشن قبلی خیال تان بابت مهمانی و درست برگزار شدن آن راحت شد، بهتر است کمی به فکر جمع کردن یادگاری از بهترین شب زندگی تان باشید و یادگاری هایی که از فامیل جمع کرده اید را در شب عروسی با دیگران به اشتراک بگذارید و شگفت زده شان کنید.

Guesterly این امکان را به شما می دهد که از اقوام و دوستان تان بخواهید متن ها، موزیک ها و عکس هایی که دارند و دیدن شان شما را شگفت زده و خوشحال می کند را، با شما به اشتراک بگذارند تا بتوانید بر اساس آنها یک آلبوم درست کنید. آلبومی که قابلیت چاپ شدن و قرار گرفتن روی سایت را دارد و برای همیشه به عنوان یادگاری برای تان می ماند.

برنامه Evernote

اور نوت یکی از جذاب ترین برنامه هایی که می تواند تمام روزهای خوب شما را ثبت کند، علاوه بر برنامه ریزی عروسی، شما نیاز به برنامه ای دارید تا روزهای خوب شما را با عکس و صدای خودتان ثبت کند. این آلبوم که با دست های خودتان درست می کنید تا سال ها برای تان باقی می ماند.

تشریفات عروسی در تهران

  • ایمان انصاریفر