واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

هیوندای سوناتا 2020 در راه است

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

هیوندای سوناتا 2020 در راه است

شاید هیوندای به تازگی نسخه فیس لیفت سوناتا را به عنوان مدل سال 2018 روانه بازار کرده باشد
اما این کار به معنی توقف توسعه نسل جدید اجاره خودرو با راننده این سدان خانوادگی نیست.
تصاویر جاسوسی جدیدی منتشر شده‌اند که یک سوناتا با پوشش‌های استتاری زیاد را در میان رقبایی همچون تویوتا کمری، هوندا آکورد و شورولت مالیبو نشان می‌دهد.
حتی با وجود افت فروش به نظر نمی‌رسد که هیوندای تصمیمی برای حذف سدان خود گرفته باشد.

به نظر می‌رسد از زمان معرفی ششمین نسل سوناتا در سال 2011 تاکنون این بزرگ‌ترین تغییر طراحی سوناتا می‌باشد.
هفتمین نسل هیوندای سوناتا به عنوان مدل سال 2015 معرفی شد و از زبان طراحی مجسمه سیال 2.0 سود برد.
اگرچه این خودرو نیز طراحی متفاوت به همراه داشت اما برخی شاخصه‌های طراحی مشترک با نسل ششم را نشان می‌داد.

اجاره خودرو

در خودروی جدیدی که تصاویر جاسوسی آن منتشر شده شاهد درب‌ها و ستون‌های جدید هستیم.
تغییرات رخ داده در بخش‌های جلو و عقب خیلی قابل‌تشخیص نیست اما می‌توانیم جلوپنجره و چراغ‌های جلوی جدید را ببینیم.
آینه‌ها نیز بجای قرار گرفتن روی فریم شیشه روی بدنه جا خوش کرده‌اند و این به وضوح طراحی جدید سوناتا را نشان می‌دهد.
تصور می‌کنیم استایل کلی خودرو تکاملی باشد و شاهد معرفی زبان طراحی مجسمه سیال 3.0 باشیم.

حدس زدن پیشرانه‌های اجاره خودرو بدون راننده هیوندای سوناتا 2020 کار سختی است زیرا مدل فعلی با سه پیشرانه و سه گیربکس متفاوت عرضه می‌شود.
هم‌اکنون این خودرو با پیشرانه‌های 1.6 لیتری توربو، 2 لیتری توربو و 2.4 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود.
این قوای محرکه به گیربکس‌های 6 سرعته اتوماتیک، 7 سرعته دوکلاچه یا 8 سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند.
احتمالاً پیشرانه 2 لیتری توربو به نسل بعدی سوناتا راه خواهد یافت.
هشتمین نسل هیوندای سوناتا سال آینده به عنوان مدل سال 2020 معرفی خواهد شد.

  • ایمان انصاریفر

راهنمای انتخاب گیتار کلاسیک مناسب برای شروع

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ

دو قرن پیش اغلب گیتارها در حالت کلاسیک طراحی می شدند و گاهی اوقات اسپانیش نامیده می شدند.
شاید همچنان افرادی باشند که نظر بر این دارند که هیچ صدایی همچون صدای گیتار کلاسیک نمی تواند گوش مخاطب را تسکین بدهد.
اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید احتمالا خواندن این مطلب برای شما خوشایند خواهد بود
و در صورتی که قصد خرید یک گیتار کلاسیک را داشته باشید
در این بخش سعی کردیم نکاتی را که به شما در انتخاب یک گیتار خوب کمک می کند جمع آوری کنیم.

نحوه خروج صدا در گیتار کلاسیک:

گیتارهای کلاسیک ارتعاش سیم را از طریق خرک و سیمگیر به صفحه ساز منتقل میکنند
و بوسیله آن، نوسان سیم ها در بدنه منتقل شده و صدای گیتار تقویت می شود.
نوع طراحی بدنه و هم چنین اندازه وجنس آن تاثیر بسزایی بر کیفیت صدای آن دارد.

جنس بدنه:

معمولا ساختار بدنه یک گیتار کلاسیک ساده تر از یک گیتار آکوستیک است،
و یکی از دلایل این سادگی کوچک تر بودن اندازه آن ها است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد دما و رطوبت نامناسب است.
این عوامل می توانند تاثیرات منفی در جنس چوب ساز داشته باشد و در نهایت بر کیفیت صدای آن نیز اثر تخریبی داشته باشد.

نگهداری ساز در شرایط محیطی مناسب بسیار مهم است.

سیم های گیتار کلاسیک:

بر خلاف گیتار های آکوستیک که عمدتا برای سیم های اول از سیم های فولادی ساخته می شوند
در ساخت گیتار های کلاسیک از سیم های نایلونی استفاده می شود.
استفاده از سیم های نایلونی بسیار برای تولید صدایی که از یک ساز کلاسیک انتظار می رود حیاتی است.
تنش سیم های نایلونی کم تر از سیم های فولادی است، تنش کم تر باعث می شود نوازنده راحت تر و سریع تر با سیم ها نوازندگی کند.

آموزشگاه موسیقی

اکشن گیتار:

هر کدام از گیتار های کلاسیک معمولا در نوع احساسی که ایجاد می کنند کاملا منحصر به فردند و این تفاوت به دلیل فرم دسته و هم چنین شکل بدنه آن ها است.
اگر اندازه و فرم دسته مناسب و استاندارد باشد بسیار راحت تر می شود با آن نوازندگی کرد.
هم چنین ارتفاع سیم از دسته یا همان اکشن نیز بسیار می تواند در راحتی نوازنده موثر باشد.
سلیقه شخصی و نوع و سبک نوازندگی نیز می تواند در اکشن نهایی ساز موثر باشد.
در این جا دو مورد را در مورد اکشن گیتار کلاسیک بررسی می کنیم:

۱-اکشن بالا : به دلیل سفت شدن سیم نوازندگی را دشوار می کند اما حجم صدای بیشتری به شنونده می دهد.

۲-اکشن پائین : به دلیل نرم شدن سیم نوازندگی را آسان تر می کند اما صدای با خشونت بیشتری را تولید می کند

در واقع بهترین روش برای یک نوازنده ایجاد تعادل میان دو حالت بالا می باشد.
خوشبختانه شما این اختیار را دارید تا اکشن را با توجه به نیاز خودتان تنظیم کنید.

آیا حتما باید برای داشتن ساز مناسب هزینه زیادی پرداخت کرد؟

اولین گزینه قطعا میزان بودجه شما برای هزینه خواهد بود، و این که هر چه گیتار بهتری بخواهید باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید.
ممکن است شما بتوانید گیتاری با هزینه کم انتخاب کنید که کیفیت صدای آن هیچ تفاوتی با گیتار های گران قیمت نداشته باشد.
دلیل آن هم نه کیفیت سازهای گران قیمت بلکه رنگ و لعاب آن گیتارهاست و تنها در ظاهر و شکل است که با هم در تفاوت اند.
البته نمی توان این نکته را نادیده گرفت که گیتار های حرفه ای عموما قیمت های بالا و کیفیت ساخت بهتری دارند.
در این جا هدف شما از خرید یک گیتار کلاسیک بسیار می تواند اهمیت داشته باشد.
ساز هایی با زرق و برق فراوان وجود دارند که تنها میزان هزینه آن را بالا می برند.
مواد براق کننده پاشیده شده روی ساز تنها لایه ای است برای پوشش نقاط ضعف چوب و حتی در بسیاری از موارد موجب بم شدن و خفه کردن صدای واقعی ساز می شود که آن جذابیت و هیجان زیبایی که از یک ساز کلاسیک انتظار دارید را از آن می گیرد.

چه سبکی را می خواهید بنوازید؟

خرید یک گیتار جدید همواره می تواند هیجان انگیز باشد چه برای یک نوازنده پیشرفته چه برای یک فرد مبتدی.
با این حال شناخت کافی از یک ساز و هم چنین سبک و سیاق نوازندگی خودتان بسیار به شما برای یک خرید عاقلانه کمک خواهد کرد.
در واقع خریدی داشته باشید که سال ها از آن لذت ببرید.

نتیجه گیری نهایی:

تقریبا می توان گفت هر گیتاری با یک هدف مشخصی ساخته می شود.
بنابراین شما ممکن است بتوانید با هر قیمتی گیتاری مناسب سلیقه تان پیدا کنید.
اما اگر شما نوازنده ای هستید که به دنبال پیشرفت است باید این نکته مهم را بدانید که گیتار های زیبا با لایه های براق در زمینه کلاسیک ممکن است کیفیت لازم برای ارتقا سطح کیفی شما را نداسته باشند زیرا در بیشتر موارد از سطوح براق در گیتار های کلاسیک برای پوشش ضعف های ساز استفاده می شود.
این ظاهر باعث می شود بسیاری از مبتدیان این ساز ها را با ساز های بسیار با کیفیت و حرفه ای مرتبط بدانند و در انتخاب درست و عاقلانه دچار اشتباه شوند.
این در حالی است که اگر با قیمت ارزان هم بتوانید آن ها را خریداری کنید باز هم به میزان ان بودجه ای که صرف می کنید باز هم ارزش واقعی را نداشته باشند.
شما باید به این نکته به خوبی واقف باشید که لایه های براق پلی استر اضافی بر روی ساز از ایجاد صدای شفاف و روشن جلوگیری می کند و حتی به مرور زمان به بدنه ساز نیز آسیب می رساند.

در نهایت شما می بایست با توجه به میزان مهارت تان در نوازندگی، هدف و سبک مورد علاقه تان و هم چنین همه آنچه که از زیبایی و کیفیت سازتان می خواهید گیتار مناسب خود را انتخاب کنید.

  • ایمان انصاریفر

راهکار ویژه پورشه برای به پورشه الکتریکی

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ق.ظ

فولکس واگن به عنوان کمپانی مادر پورشه، در حال همکاری با دیگر خودروسازان اجاره ماشین بدون راننده بزرگ جهانی از جمله “بی ام و”، “دایملر”، و کمپانی خودروسازی “فورد” برای راه اندازی یک شبکه شارژ بزرگ در سراسر اروپا است،
اما این پروژه همچنان در حال توسعه بوده و زمان زیادی لازم است تا شاهد نتیجه آن باشیم،
به همین منظور شرکت خودروسازی پورشه به صورت مستقل دست بکار شده
و برای پیدا کردن ایستگاه‌های شارژ سریع و یا حتی مکان‌های کوچک تعیین شده برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و پلاگین هیبریدی، یک اپلیکیشن موبایلی و سرویس شارژ راه اندازی کرده است
که می‌تواند تمامی ایستگاه‌های شارژ و مکان‌های کوچک تعیین شده برای شارژ وسایل نقلیه پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی را به کاربران خود نشان دهد.

اجاره ماشین

در واقع شما حتما نباید مشتری پورشه و محصولات این شرکت باشید،
زیرا این برنامه و سرویس برای تمامی دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی و پلاگین هیبریدی در دسترس خواهد بود
و به طور دقیق‌تر، افراد معمولی هم می‌توانند این برنامه را بر روی گوشی‌های آندرویدی و یا بر روی گوشی‌های هوشمند خود با سیستم عامل ios مورد استفاده قرار دهند
و از موقعیت ایستگاه شارژ عمومی و یا مکان‌های تعیین شده برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و پلاگین هیبریدی باخبر شوند.
این سرویس اجاره ماشین با راننده در حال حاضر برخی از کشورهای اروپایی همچون آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، فنلاند، بلژیک و همچنین کشور هلند را تحت پوشش خود دارد،
اما این برنامه در حال توسعه بوده و تا پایان سال جاری محدوده آن گسترش پیدا می‌کند و سایر بازارهای جهانی در این برنامه قرار می‌گیرد
تا دیگر کسی دغدغه استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و پیدا کردن ایستگاه شارژ و یا حتی یک مکان کوچک برای شارژ اتومبیل خود نداشته باشد.

  • ایمان انصاریفر

کم خرج ترین خودروهای ۲۰۱۸

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ

اکثر خریداران خودروهای اجاره خودرو با راننده صفر روی قیمت محصولی که می‌خواهند خریداری کنند تمرکز می‌کنند
اما یکی از بزرگ‌ترین فاکتورهایی که باید در نظر گرفت هزینه‌های مالکیت خودرو در درازمدت است.
این هزینه‌ها شامل موارد متعددی همچون افت قیمت خودرو، مصرف سوخت، حق بیمه، مالیات و عوارض و هزینه تعمیرات خارج از پوشش گارانتی می‌باشد.

هزینه‌های مالکیت به خصوص در زمان خرید خودرویی لوکس فاکتور مهمی بوده
زیرا خودروی گران‌تر تفاوت‌های مهمی در هزینه‌های مالکیت خواهد داشت که این مورد در بحث افت قیمت و حق بیمه چشمگیرتر است؛
و از آنجایی که قیمت سوخت نیز در چند سال اخیر افت‌وخیز زیادی داشته
بنابراین این فاکتور نیز بار دیگر به موردی مهم در تخمین هزینه‌های مالکیت بلندمدت تبدیل شده است.

به منظور کمک به مشتریان در یافتن بهترین گزینه‌ها، KBB جوایز سالانه خود به خودروهایی که کمترین هزینه مالکیت 5 ساله دارند را در 15 کلاس متفاوت اعطا کرده است.
این وب‌سایت فاکتورهای افت قیمت، هزینه سوخت، بیمه، اقساط، تعمیرات، نگهداری و مالیات و شماره‌گذاری را در دوره‌ای 5 ساله محاسبه کرده است.
در این نوشتار شما را با کم‌هزینه‌ترین خودروی هر کلاس در سال 2018 آشنا خواهیم کرد.
باید دانست این خودروها در نسخه‌های پایه و با قوای محرکه و تجهیزات استاندارد ذکر شده‌اند.

اجاره خودرو

خودروی الکتریکی: نیسان لیف

با محدوده حرکتی حدود 240 کیلومتری، جدیدترین نسل نیسان لیف الکتریکی حدود 1.5 برابر نسل قبلی برد دارد.
هرچند هنوز هم از نظر محدوده حرکتی پشت سر شرکت‌های تسلا و شورولت قرار می گیرد.
لیف جدید با تخفیف مالیاتی 7500 دلاری فدرال و همچنین مشوق‌های گوناگون دولتی عرضه می‌شود.

خودروی کامپکت: کیا سول

اگرچه کیا سول جعبه‌ای از نظر فنی خودرویی استیشن است و یک کراس اوور نمی‌باشد اما ارزش بهتری نشان می‌دهد.
این خودرو با توجه به ابعاد بزرگ و فضای کابین جادار سواری خوبی داشته و می‌توان آن را با جدیدترین تکنولوژی‌ها سفارش داد.

خودروی هیبریدی/انرژی جایگزین: تویوتا پریوس پرایم

تویوتا پریوس پرایم یک هاچبک هیبریدی است که اساساً باتری بزرگ‌تری در مقایسه با پریوس استاندارد دارد.
این خودرو با خالی شدن باتری‌ها همانند یک محصول هیبریدی عادی عمل کرده و تنها عامل محدودکننده برد آن میزان بنزین داخل باک خواهد بود.
این خودرو در حالت الکتریکی محدوده حدود 50 کیلومتری داشته و با 4502 دلار تخفیف مالیاتی فدرال عرضه می‌شود.

خودروی اسپورت: مزدا MX-5 میاتا

یکی از ارزان‌ترین خودروهای اجاره خودرو بدون راننده اسپورت بازار به‌طور همزمان کمترین فضای بار و کابین را نیز دارد
اما برای راندن در روزهای گرم تابستان یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.
فیات 124 اسپایدر که از پلتفرم و قطعات مشترک زیادی با مزدا سود می‌برد نیز فاصله کمی با میاتا در بحث هزینه‌های 5 ساله داشته و هزینه‌های آن 37762 دلار تخمین زده شده است.

خودروی لوکس: ولوو S90

سدان پرچم‌دار ولوو S90 و نسخه استیشن V90 دارای پلتفرم و قوای محرکه مشترک با کراس اوور XC90 هستند.
ما با یک سدان ظریف، بزرگ و کاملاً لوکس طرف هستیم که لیست کاملاً بلند بالایی از تجهیزات ایمنی را عرضه می‌کند.

اجاره ماشین

خودروی لوکس پایه: آکورا ILX

آکورا ILX کامپکت خودرویی شیک و راحت است و از پیشرانه‌ای کم‌مصرف نیز سود می‌برد
اما فضای صندلی عقب آن همچون اکثر خودروهای دیگر این کلاس محدود است.
نسخه‌های A-Spec این خودرو ظاهر گیراتری دارند اما هنوز هم فاصله قابل‌توجهی با یک سدان اسپورت نشان می‌دهند.

خودروی فول سایز: شورولت ایمپالا

با افت سریع فروش خودروهای فول سایز، شورولت ایمپالا شاید دیگر روی نسل دیگر را نبیند؛
اما ایمپالا هنوز هم خودرویی خوش‌تیپ با کابینی راحت و پرفورمنس قابل‌توجه است.
این خودرو هزینه‌های مالکیت کمی داشته اما خب باید افت قیمت آن را در نظر بگیرید.
KBB می‌گوید ایمپالا پس از 5 سال حدود 77 درصد ارزش اولیه خود را از دست می‌دهد.

خودروی میان سایز: هوندا آکورد

سدان میان سایز هوندا آکورد از نظر پرفورمنس کلی، راحتی کابین و قابلیت اطمینان بالا کاملاً شناخته شده است.
این خودرو با گذشت زمان ارزش خود را حفظ کرده و انتظار می‌رود پس از 5 سال تنها 40 درصد ارزش خود را از دست دهد.
این خودرو در سال جاری وارد نسل جدید خود شده و اگرچه فروش آن به خاطر اقبال بیشتر شاسی بلندها کمتر شده
اما هنوز هم انتخاب مناسبی برای دوستداران سدان ها محسوب می‌شود.

خودروی ساب کامپکت: نیسان ورسا

همانند تمامی خودروهای حاضر در این لیست، KBB می‌گوید نیسان ورسا 2018 کمترین هزینه‌های 5 ساله را در کلاس خود دارد.
این خودرو به بهترین شکل ممکن حمل‌ونقل پایه را فراهم می‌کند و اگرچه شتاب کند و تجهیزات کمی دارد
اما هنوز هم ارزان‌ترین خودرو در بین خودروهای این لیست لقب می‌گیرد.

  • ایمان انصاریفر

نت خوانی در آموزش عود

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ

از نکاتی که در اجرای صحیح تر قطعات یاریگر هنرجویان آموزش عود است، نت خوانی آنهاست.
در اغلب اوقات نوازندگان تمایلی به نت خوانی موسیقی مورد اجرا در دوره ای که سرگرم تمرین آن هستند، ندارند.

از ریتم افتادن های غیر ارادی جملات،
اکسان دادن های بی مورد به بعضی از نتها،
عدم شناسایی موتیف های مختلف و جمع بندی نکردن آنها،
کشیدن بیش از اندازه یک نت،
به سرعت نرسیدن موسیقی و بسیاری از موارد این چنینی که در زیر شرح آن می آید،
با نت خوانی قابل برطرف شدن است.

برای نوازنده ای که قطعه ای در سطح تکنیک خود تمرین می کند،
بهره گیری ازنت خوانی راهی است که او را قادرخواهد ساخت تا بسیاری ازنواقص کار خود را برطرف کند . . .

یکی از مواردی که باعث رویگردانی از این مورد است، عدم توانایی نوازندگان در سلفژ نتهاست.
ولی این مسئله نباید باعث شود تا نتوانیم از نت خوانی و فوایدش بهره گیری کنیم.
حتی اگرتوانایی در سلفژ موسیقی نداریم،
با یک صدا خواندن تمامی نتها بازهم می توان بدون بهره گیری از ساز نت خوانی کرد.

کنترل تمامی رفتار اجرایی ما و نواختنمان از ذهن سرچشمه می گیرد
و تمرین های یک نوازنده صرفآ فیزیکی و با ساز نیست.
تمرین فیزیکی و با ساز که همراه با تمرین ذهنی گردد نوازنده را تواناتر و اجرا را بی نقص تر می سازد.

در هنگام نواختن بسیار پیش می آید جملاتی را بطور نا خودآگاهانه از ریتم خارج ساخته،
تند تر یا کند تر می نوازیم وخود متوجه آن نیستیم.
گاهی بی مورد ذهنمان بر روی بعضی نتها اکسان می گذارد
که در واقع ذهن در آن نتها، به دلایل نا مشخصی درگیری و ضعف دارد.

آموزشگاه موسیقی

حذف این دسته از درگیری های ذهنی اجرا را یکدست ترساخته
و زمینه را برای رسیدن به تمپوهای بالاتر فراهم می سازد.

جالب اینجاست در نقاطی که در هنگام نت خوانی دچار ضعف می شویم،
هنگام اجرا نیز در آن نقاط وجود ضعف در اجرا احساس می شود، که نشانگر وجود ضعف درذهنمان است.
با نت خوانی این دسته از مشکلات سریعتر، آسانتر و به روش صحیح تری بر طرف می شوند.

می دانیم یک موسیقی از موتیفهای مختلف و ترکیب آنها با استفاده از قواعد مختلف آهنگسازی ساخته می شود.
در هنگام اجرا هر موتیف مستقلآ باید توسط نوازنده شناسایی شده
و به گونه ای نواخته شود که شنونده بتواند به یک جمع بندی ازهرموتیف برسد
ودر دیدگاه وسیع تر، نوازنده باید بتواند با احاطه ذهن خود برآنچه مورد اجراگذاشته،
ذهن شنونده را به یک جمع بندی ازکل موسیقی برساند.
آموزش بربط حس سردرگمی ای، که ازجمع بندی نشدن آنچه اجرا شده بوجود می آید،
باعث می شود شنونده نتواند درانتها به یک تفکرو احساس مطبوع روحی برسد.
این مورد ازموتیف بندی نشدن جمله ها و نبود درک کلی ازقطعه، توسط نوازندگان بوجود می آید.

نت خوانی و گوش کردن به آنچه درک ذهن ما از موسیقی است،
باعث بوجود آمدن یک رویارویی آگاهانه و صحیح بین موسیقی،
دیدگاه شخصی و روحیاتمان ازآهنگ و همینطور از سازمی گردد.
همواره باید شناخت ذهنمان را از قطعه رشد دهیم.
وجود یک درک کلی از آهنگ، زمینه را برای ارائه اجرایی یکدست که در آن روحیات و نظرات نوازنده متجلی است

  • ایمان انصاریفر

پیانو دیجیتال چه محاسنی دارد

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

پیانو دیجیتال بر خلاف عقیده بسیاری دارای محاسن بیشماری میباشد.
به عنوان مثال میتوان به این نکته اشاره کرد که میتوان صدای آن را کم یا زیاد کرد.
یا مثلا هنگام شب میتوان با هدفون به تمرین پرداخت و اینگونه برای دیگران نیز مزاحمت ایجاد نخواهد کرد.

از دیگر مزایای این سازها آن است
که انواع مرغوب آنها معمولآ دارای نمونه صدای (Sample / Font) بهترین پیانوهای موجود دنیا هستند.
بنابراین شما می توانید با خرید یک ساز دیجیتال از صدای بهترین پیانوها استفاده کنید.
این نکته بسیار مهم است چرا که سبک های خاص موسیقی معمولآ گونه های متفاوت رنگ صدا را می طلبد
ممکن است شما در جایی نیاز به یک صدای گرم و مهربان داشته باشید
و در سبک موسیقی دیگر صدایی تیز و شفاف.

این پیانوها معمولآ دارای بانک صوتی گسترده تری هستند
و معمولآ علاوه بر انواع پیانوهای آکوستیک،
صدای انواع پیانوهای الکتریک قدیمی از انواع دهه ۶۰ گرفته تا صدای زیبای پیانو های Rhodes را نیز شامل می شوند.
بنابراین شک نداشته باشید که با تهیه یکی از این پیانوها بیشترین استفاده را از ساز خود خواهید برد.

آموزشگاه موسیقی

اغلب پیانوهای دیجیتال دارای یک ریتم باکس ساده نیز هستند
که معمولآ شامل انواع ریتم های ۳ و ۴ ضربی هستند.
مزیت وجود این ریتم باکس آن است که شما می توانید به سهولت همانند یک مترونوم از آنها استفاده کنید
و قطعه تمرینی خود را دقیقتر اجرا کنید.

پیانوهای دیجیتال در انواع مبله و Stage ساخته می شوند.
نوع مبله آن دقیقآ در ابعاد پیانوهای آکوستیک است
اما نوع Stage پایه ندارد و تنها یک بدنه است که کیبرد را شامل می شود.
برای استفاده از این نوع احتیاج به تهیه یک میز یا پایه دارید.
هرچند به دلیل عریض بودن این نوع از ساز جابجایی آن حتی با اتومبیل دشوار است
چراکه در اتومبیلهای معمولی جا نمی گیرد
اما در هر صورت چنانچه نیاز باشد جابجا کردن این ساز به مراتب ساده تر از یک پیانو آکوستیک است
و این خود یکی از امتیازات این پیانو ها است.

تمامی این سازها نسبت به ضربه وارد شده به کلاویه حساس هستند
و بخوبی رفتار انگشتان شما با کلاویه را حس می کنند.
پیانوهای دیجیتال مبله معمولآ دارای آمپلی فایر و بلندگو هستند
اما انواع Stage آنها فقط خروجی Audio و هدفون دارند،
لذا برای استفاده از آنها باید آمپلی فایر و بلندگو یا مونتور بکار برد.

داشتن پورت های خروجی صوتی و MIDI از دیگر مزایای این سازها است
که به شما کمک می کند بتوانید ساز خود را به کامپیوتر متصل کرده آنرا توسط یک نرم افزار Sequencer کنترل کنید
و یا خروجی را ضبط کنید و پردازش های مورد نظر را روی آن انجام دهید.

  • ایمان انصاریفر

گوشه های موسیقی ایران

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

یکی از چیزهایی که هنرجئیان آموزش آواز سنتی باید بدانند گوشه های موسیقی ایران و شناختن و تفکیک آن ها از هم است.
در اینجا میخواهیم انواع گوشه های را برای شما معرفی کنیم تا آشنایی مختصری با آن پیدا کنید.

اصولا می توان گوشه را به سه دسته تقسیم کرد :

1– گوشه های موسیقی اصلی :

که بر یک نت ویژه تاکید می کنند .
از آنجا که گام هر دستگاهی طبیعتا از هفت نت تشکیل می شود .
هر دستگاهی می تواند دارای هفت گوشه اصلی نیز باشد .
همیشه اولین گوشه را که تاکید بر اولین نت گام میکند را ” درآمد ” می نامند
و گوشه های دیگر را گذشتگان بر اساسی که علت بسیاری از آنها متاسفانه امروزه بر ما نامعلوم است نامگذاری کرده اند .
برای مثال نت دوم گام ماهور گوشه ” داد ” نامیده شده است .

البته جای بعضی گوشه ها نیز مانند جدول تناوبی مندلیف که نخست بسیاری از خانه های آن خالی بود و سپس کشف شد .
اکنون خالی است برای نمونه استاد وزیری برای نت دوم گام چهارگاه گوشه ای اختراع کرده اند.
وبژگی گوشه های اصلی این است که خود دارای گوشه های فرعی می باشند .

آموزشگاه موسیقی

مثلا :
گوشه چکاوک در همایون شامل نی داوود، گوشه حجار در ابو عطا شامل چهار پاره .
یاخود گوشه درآمد که معمولا در آن نغمه نیز خوانده می شود.

2– گوشه های اصلی با ویژگی مرکب خوانی:
از این گوشه ها برای گردش در آواز یادیگر دستگاهها استفاده میشود مانند :
گوشه دلکش در ماهور برای رفتن به شور
گوشه شکسته در ماهور و بیات ترک برای رفتن به افشاری وبالعکس
گوشه راک در ماهور برای رفتن به بیات اصفهان
گوشه اوج در اصفهان برای رفتن به شور

3– گوشه های موسیقی ریتمیک یا دوری :
این گوشه ها خود بر دو نوع هستند :

الف – گوشه های موسیقی که دارای ساختار دور و ریتم هستند و می توان آنها را در غالب بسیاری از دستگاهها و گوشه های اصلی دیگر اجرا کرد
مانند گوشه های : کرشمه و چهار پاره و زنگوله و ساقی نامه و …

ب – گوشه های موسیقی که دارای دور و ریتم هستند ولی فقط در یک دستگاه و گوشه خاص اجرا می شوند ،
مانند : رامکلی در ابوعطا ، رازونیازدر همایون ، شهابی و مهربانی در بیات ترک و …

  • ایمان انصاریفر

قیمت خدمات هاست ابری

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

هاست ابری کارو همیشه در دسترس و با قیمت گذاری ساده میدانید برای چه چیزی ماهیانه پرداخت میکنید

هاست ابری استارت آپی همیشه در دسترس و سریع در بستر SSD برای استفاده مشخص از پایگاه داده و حافظه با قیمت گذاری بدون پیچیدگی، کاملا شفاف و مناسب برای میزبانی وب سایت و اپلیکیشن های با ترافیک پایین یا آزمایشی پیشبینی شده است


هاست ابری بیزینسی از بهترین پردازنده های اینتل برای برنامه های کاربردی با ترافیک متوسط به بالا که نیاز به پردازش دسته ای از سرور های فعال میباشد پیشبینی شده، مرکز داده هاست ابری کارو در برخی از معتبر ترین ارائه دهندگان مرکز داده در جهان مجهز به امن ترین فضای فیزیکی میباشد و علاوه بر آن کلیه اطلاعات دارای بک آپ روز، هفته و ماه توسط متخصصین ما میباشد.

خرید هاست ابری

مرکز خدمات ابری استودیو کارو | KSC؛ مرکز ساده سازی زیرساخت ابری برای توسعه دهندگان است، یک تجربه متفاوت برای حل چالش های فنی منحصر به فرد و پیچیده، خدمات ابری کارو در حال تولید یکی از بزرگ ترین و جامع ترین مراکز آموزش کانفیگ سرور است. در خدمات ابری کارو تمامی بستر ابری، سعی شده با کیفیتی مطلوب و کم نظیر و با قیمتی مناسب ارائه شود. تیم ما تمام تلاش خود را کرده است تا خدماتی را که به مشتریان عرضه میکند، علاوه بر قیمت مناسب، پایداری مطلوب هم به همراه داشته باشد. تمامی خدمات هاست ابری در نهایت دقت و با تلاش متخصصان با بالاترین پایداری ممکن و در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار گرفته اند.

یکی از اهداف اصلی ما در ارائه هاست ابری در کنار برطرف کردن نیاز خرید و پشتیبانی سرور، ارائه سریع و مطمئن خدمات و معرفی و عرضه جدید ترین تکنولوژی در سرور است. در این راستا سعی شده تا برای توسعه دهندگان تجربه این سایت خریدی مطمئن در کمترین زمان باشد.

  • ایمان انصاریفر

تولیدات مهم پورشه در سال های گذشته

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۴ ب.ظ

اگرچه فردیناند پورشه در سال 1931 و در مرکز شهر اشتوتگارت فروشگاه خود را افتتاح کرد .
اما اولین خودرویی که نشان پورشه را بر پیشانی خود داشت چندین سال بعد و در هشتم ژوئن 1948 معرفی شد.
بدین ترتیب این خودروساز آلمانی اجاره خودرو با راننده در چند روز آینده هفتادمین سالگرد تولید محصولات اسپورت خود را جشن خواهد گرفت.
پورشه به منظور آشنایی با بیشتر با این برند اقدام به معرفی 7 خودروی مهم خود در طول 70 سال گذشته کرده است.

طبیعتاً این ویدئو با مدل اصیل 356 شروع می‌شود که اینجا با مشخصات SL 1951 به نمایش درآمده است.
356 اولین خودروی آلمانی است که از پسوند یاد شده استفاده می‌کرد (مرسدس 300 SL در سال 1954 عرضه شده است).
این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر تخت 1.1 لیتری 46 اسب بخاری استفاده می‌کرد
و به حداکثر سرعت قابل‌احترام 160 کیلومتر در ساعت دست می‌یافت.
356 سوپر لایت (بسیار سبک‌وزن) تنها 640 کیلوگرم وزن داشت.

در دهه 60 میلادی بود که مهم‌ترین محصول پورشه یعنی 911 متولد شد.
این خودرو در ابتدا 901 نامیده می‌شد اما پژو از این روش نام‌گذاری شکایت کرد
و به همین دلیل پورشه از سه‌رقمی استفاده کرد که هم‌اکنون به یکی از نمادین‌ترین نام‌های دنیا تبدیل شده است.

خودرویی که باعث شد اجاره خودرو بدون راننده پورشه مدعی اولین پیروزی کلی در مسابقات 24 ساعته لمانز شود
917 KH با آن پوشش نمادین خود در دهه 70 میلادی بود.
917 KH اولین محصول 12 سیلندر تاریخ پورشه بود.
این پیشرانه 5 لیتری قدرت 630 اسب بخاری داشت و خودرو را به حداکثر سرعت 360 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
پورشه با این محصول نه تنها در سال 1970 بلکه در سال بعد نیز قهرمان لمانز شد.

اجاره خودرو

به دهه 80 میلادی می‌رسیم و این سوپرکار 959 است که سوپراستار این دهه است.
زمانی که 959 عرضه شد سریع‌ترین خودروی جاده‌ای قانونی بود و تنها 292 دستگاه از آن ساخته شد.
29 دستگاه از آن‌ها مدل اسپورت بود که حدود 100 کیلوگرم سبک‌تر از نمونه‌های استاندارد بودند.
این خودرو در سال 1988 در پیست ناردوی ایتالیا تست شد و توانست به سرعت 339 کیلومتر در ساعت دست یابد.

اما مهم‌ترین محصول پورشه در دهه 90 از نظر این برند محصول پایه اسپورت بوده است.
شاید برای برخی از ما دلیل ترجیح رودستر CGT به کررا GT اسطوره‌ای روشن نباشد؛
اما برخی افراد معتقدند این باکستر بود که پورشه را از سال‌های تاریک اوایل دهه 90 میلادی نجات داد.

اولین سال‌های قرن 21 برای پورش با اولین شاسی‌بلند تاریخ این برند همراه شد.
کاین یک گاو شیرده برای پورشه بود.
این خودرو از آن زمان تاکنون فروش بالایی داشته و برادرش کوچک‌ترش یعنی ماکان نیز در سال 2014 متولد شده است.

الهام‌بخش‌ترین خودروی سال‌های اخیر پورشه پادشاه اسبق نوربرگ رینگ یعنی 918 اسپایدر است
که یک دور جهنم سبز را در 6 دقیقه و 57 ثانیه طی کرده است.
تنها 918 دستگاه از این خودرو ساخته شده و برخی از آن‌ها به پکیج سفارشی وایساخ مجهز بوده‌اند که باعث کاهش وزن می‌شود.

اما پورشه در آینده روش الکتریکی سازی را در پیش می‌گیرد
و نسخه‌های هیبریدی پانامرا و کاین را به همراه سدان تمام الکتریکی میشن E عرضه خواهد کرد.
اندکی پس از میشن E نیز مدل خشن تر کراس توریسمو روانه بازار خواهد شد.

  • ایمان انصاریفر

آموزشگاه موسیقی پارمیدا (سرای هنر)

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ب.ظ

آموزشگاه موسیقی پارمیدا (سرای هنر)

رشته ها:

آواز، سنتور، تار، سه تار، کمانچه، عود، پیانو، ویولن، دوره عالی، دف، پیانو، صدا سازی، تئوری موسیقی ایرانی و تجزیه و تحلیل ردیف، موسیقی کودک، تنبک، دف، کاخن، بندیر، آواز پاپ

نشانی آموزشگاه موسیقی پارمیدا (سرای هنر) :

نارمک خیابان سمنگان چهارراه گلبرگ میدان هلال احمر خیابان شهید مهران پور نبش کوچه یکم

مشاهده لیست آموزشگاه های موسیقی محدوده نارمک – لیست آموزشگاه های موسیقی منطقه ۴

تلفن:

۴۴۴۵۳۵۱۸

  • ایمان انصاریفر