واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

ابتدا زمین خود را آماده کردیم (گوش دادن به موسیقی)،سپس بذر خود را کاشتیم (شروع تمرین) و رسیدگیهای لازمه را انجام دادیم ، حال بذر ما تبدیل به درختی با میوه های رسیده شده و محصول ما آماده برداشت است.
اکنون وقت آن است که میوه خود را بچینیم و نوش جان کنیم و از آن لدت ببریم.

در اینجا منظور از میوه رسیده اجرای خوب و دلنشین هنرجوست.
توجه کنید هر کدام از مواردی که در قسمت قبل توضیح داده ام در مرحله اجرا خود را به خوبی نشان خواهد داد. اگر خوب،درست و دقیق تمرین کرده باشید،اجرای صحیح و خوبی خواهید داشت و هر چقدر که به دروس و ملودی خود در تمرین مسلط شده باشید،اعتماد به نفس و قدرت شما در بخش اجرایی تان بیشتر است.

یادتان باشد هر گونه اشکالی که در این مرحله با آن مواجه میشوید،باید به قسمت قبل مراجعه کنید و علت را جویا شوید.

کلاس آموزش گیتار

قبل از اجرای نهایی می توان یک فیلتر دیگری گذاشت که بسیار بسیار سودمند و موثر خواهد بود و آن ضبط اجرای خودتان است.بعد از اینکه به خوبی تمرین کردید و ملودی خود را به مرحله اجرا در آوردید و احساس کردید که درس مربوطه را یاد گرفتید،ملودی خود را ضبط کنید و به اجرای خود به دقت گوش کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی برایتان دارد و شما بر روی قطعه ای که نواختید مسلط می شوید و صحیح بودن یا اشکال داشتن آن را به خوبی متوجه می شوید.
به عنوان نمونه:چیزی را که هنرجو ممکن است هنگام تمرین به آن توجه نکند،سرعت آهنگ است اما وقتی قطعه را ضبط و سپس گوش می کند،حتی سرعت و پیوستگی ملودی را به خوبی می فهمد و این (طراز بسیار خوبی برای کاری است که انجام داده اید ).
بعد از این شما با آرامش و اعتماد به نفس می توانید اجرای خوبی داشته و از آن لذت ببرید.در واقع ضبط نوازندگی خود و گوش دادن به آن نتیجه محصول شما و تمرینات و زمانی است که برای موسیقی و نوازندگیتان گذاشته اید و خودتان به خوبی می فهمید که کاری که انجام داده اید موثر و مفید واقع شده یا خیر.
بنابراین فراموش نکنید که ضبط اجرای خودتان و گوش دادن به آن آخرین کاری است که در تمرینات خود می توانید انجام دهید، به عبارتی با انجام این کار اجرای خود را حس کرده و می فهمید که از محصول خودتان چه چیزی بیرون آمده.

موفقیت یعنی آنچه که ما تولید کرده ایم

حال که همه چیز آماده شده،می توانید میوه خود را که همانا اجرا است بچینید و از نوازندگی خود لذت ببرید و خوشحال باشید از موفقیتی که کسب کرده اید و البته لذت این میوه را هم با دیگران تقسیم کنید و سهیم شوید.با آرزوی زمانی که همیشه از نوازندگی خود لذت ببرید

کلاس آموزش پیانو

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی