واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

کتاب های آموزش سنتور (کودک سنتور شادی)

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

نام کتاب : کودک سنتور شادی

نویسنده: قدرت ا.. ستایش

بهترین آموزشگاه سنتور

معرفی:

کتاب “کودک سنتور شادی” کتابیست که برای آموزش موسیقی به کودکان مناسب است. از این کتاب برای آموزش سنتور ، ویلون و دیگر سازها میتوان استفاده کرد. آموزش نت در این کتاب بصورت رنگی و زیبا انجام شده و جز معدود کتابهای آمورش موسیقی به کودکان به حساب می آید.

بهترین آموزشگاه موسیقی سنتور

نقد و بررسی:

از آنجایی که کتاب به صورت تمام رنگی و کودکانه طراحی شده است بسیار برای کودکان جذاب خواهد بود. تمام نت ها بصورت درشت و رنگی نوشته شده اند. برای هر نت رنگ خاصی در نظر گرفته شده که یادگیری آن را سریعتر کند. در بخش اول این کتاب حجم زیادی تئوری بیان شده که هرچند بصورت ساده بیان شده ولی آموزش آن در ابتدای کار کاری بیهوده و با عجله است و توصیه میشود که آموزگار در طول کار به اول این کتاب بازگردد. در آموزش موسیقی در ابتدای کار باید تنها از نتهای سیاه استفاده شود که متأسفانه در این کتاب سریع به سمت نتهای چنگ و سکوت چنگ رفته است که کار جالبی نیست. همچنین آهنگ های این کتاب بسیار بسیار کودکانه است و از زیبایی کمی برخوردار میباشد و آهنگ های آن مناسب گروه سنی الف میباشد. میزان بندی آهنگ ها و قطعات اشتباه و اشکال دارد و باید آموزگار آن را درست کند. نظم مطالب در کتاب مناسب نیست و شما بایستی در بین صفحات مدام حرکت کنید. این کتاب میتواند بصورت مکمل برای آموزش موسیقی به کودکان به کار رود ولی باز هم آموختن درس اول دستور سنتور استاد پایور برای شروع کار بیشتر توصیه میشود و از این کتاب تنها به عنوان مرجع و مکمل استفاده شود.

امید است نویسنده این کتاب این مطالب را بخواند و در رفع کاستی های آن بکوشد هرچند در این بازار بی کتابی و بی کمک گذاشتن هنرمندان وجود این چنین کتابی غنیمت است.

آموزشگاه سنتور

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی