واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

پاسخ ۹ سوال که تازه کاران درباره گیتار میپرسند

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ

۱-ایا سن یادگیری من دیگه تموم شده ؟! ????

بگزارید رک و ساده جواب این سوالتان را بدم ! نه ! بزرگرترین نگرانی که تازه کاران ذهنشان را مشغول میکند سن یادگیری گیتار و شروع این فرایند است که اصلا همچین چیزی وجود ندارد . انسان در همه دوره های زمانی زندگیش از بچگی تا ۸۰ سالگی قدرت یادگیری دارد و سن او هیچ زمان مانع از ان نمیشود که نتواند چیزی را یاد بگیرد . مهم ترین گزینه در یادگیری پشت کار علاقه و عشق است.

 

۲-اوکی من اماده هستم . حالا چی کار کنم ؟

اول از همه بهترین سبک مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید مثلا سبک کلاسیک فلامنکو راک متال و… سپس ببینید بهترین راه آموزش گیتار با توجه به تایمی که در طول روز دارید چقدر است ؟ ایا به یک مربی خصوصی احتیاج دارید که اموزش را در خانه خود دنبال کنید یا یک اموزشگله نزدیک محل اقامت یا حتی ویدیو های رایج در یوتیوب ؟

 

۳- ایا برای شروع باید گیتار کلاسیک بگیرم ؟

نه ! دوست عزیزم بسته به سبک مورد علاقه تان میتوانید گیتار مورد نظرتون رو خریداری کنید. اگر سبک کلاسیک و فلامنکو را دست دارید گیتار کلاسیک بخرید ولی در غیر اینصئرت الزامی به خرید گیتار کلاسیک نیست. برای یادگیری گیتار الکتریک لازم نیست گیتار کلاسیک بخرید ! این ذهنیت های غلط همیشه در جامعه بوده و هست .

 

۴-برای استارت به چه تجهیزاتی احتیاج دارم ؟

برای شروع مهم ترین تجهیزات طبیعتا گیتار است . حال بعضی تجهیزات جانبی نیز هستند که در این راه شمارا کمک خواهند کرد . مانند کیف مضراب تیونر پایه نت زیرپایی و … که قیمت تمامی این محصولات را میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید. برای مشاهده کلیک کنید

آموزشگاه گیتار

۵-چقدر طول میکشه تا گیتار نواختن رو یاد بگیرم ؟

این سوال را هنر آموزهای بنده دفعات بسیاری از من پرسیده اند و من ۲ جواب به انها داده ام ! جواب اول ( چند ماه ) جواب دوم (تا اخر عمرت ) ! بله دوست عزیزم بنده روزی را به یاد نمیاورم که صبح از خواب بیدار شدم در آینه به خودم نگاه کردم و گفتم : به به چه روز خوبی ! گیتارم که تموم کردم ! همچین چیزی وجود ندارد . واقعیت این است که انسان هیچ زمان نباید یادگیری را به تعویق بیاندازد و در آن کوتاهی کند ! در ورق زدن کتابهای اموزش موسیقی عجله نکنید و به یاد داشته باشید موسیقی یک هدیه است از ان باید لذت برد.

 

۶-آیا باید برای شروع گیتار نوازی نت خوانی را بلد باشم ؟

دوست عزیزم از زمانی که سیستم نت خوانی در تبلچر یا TABLATURE اختراع شده دیگر هیچ اجباری برای نت خوانی نیست . اگر بخواهید این سیستم را فرا بگیرید بسیار عالی خواهد بود ولی هیچ اجباری در این جربان نیست . پس فشار اضافی به خودتان وارد نکنید.

 

۷-ایا باید با ناخن هایم گیتار بزنم یا مضراب ؟

دسوت عزیزم این سوال بیشتر سلیقه ای هست تا تخصصی . بستگی به خودتان دارد که با کدام راحت هستید و باز هیچ اجباری در این گزینه وجود ندارد.

بهترین آموزشگاه موسیقی گیتار

۸-چه فرقی بین گیتار اکوستیک و کلاسیک وجود دارد ؟

فرق عمده این ۲ گیتار در جنس سیم ها و سایز بدنه است. گیتار کلاسیک دارای سیمهای نایلون میباشد ولی گیتار اکوستیک دارای سیمهای استیل و البته بدنه بزرگتر.

 

۹-برای شروع گیتار الکتریک باید چه تجهیزاتی خریداری کنم ؟

برای شروع گیتار الکتریک کافیست یک گیتار یک امپلی فایر و یک کابل داشته باشید ! این تجهیزات بسته به بودجه شما متغیر خواهند بود. برای مشاوره دقیق تر با ای دی تلگرام پشتیبانی ما در ارتباط باشید یا با ما در ساعات اداری تماس بگیرید.

بهترین آموزشگاه گیتار

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی