واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

آیا موسیقی عامل حواس پرتی است؟

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ب.ظ

برای کارهای فیزیکی یا کارهایی که به تمرکز زیادی نیاز ندارند، موسیقی باکلام اغلب فایده‌ی زیادی دارد؛ ولی موقع انجام کارهای دقیق باعث بر هم زدن تمرکز می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که صحبت قابل فهم (صحبتی که به وضوح شنیده و درک شود) جوی به وجود می‌آورد که باعث حواس‌پرتی می‌شود. دردسرساز ترین مشکل یک دفتر کار شلوغ این است که مدام تمرکز خود را تغییر می‌دهیم تا به حرف‌های قابل شنیدن و قابل فهم دیگران گوش کنیم. در تحقیقی ۴۸ درصد از افراد مورد آزمایش صحبت‌های قابل فهم را مهم‌ترین عامل حواس‌پرتی‌شان عنوان کردند.

کلاس آموزش آواز

تلاش برای انجام کاری که زبان در آن دخیل است (مثل نوشتن) در حین گوش دادن به موسیقی باکلام، مثل این است که در حالی که یک نفر دارد همزمان با شما حرف می‌زند، با شخص دیگری مکالمه کنید. در این مورد معمولا موسیقی باکلام شما را به بن‌بست می‌رساند.

از سوی دیگر، موسیقی باکلام می‌تواند بر فعالیت‌های خلاقانه‌ای که مستقیما با فعالیت‌های کلامی ارتباط ندارند، تأثیر متفاوتی بگذارد. به عنوان مثال تحقیقی که روی توسعه‌دهندگان نرم‌افزار انجام شد نشان داد که موسیقی باکلام بازده کار آنها را افزایش می‌دهد.

بدون موسیقی (صدای پس‌زمینه)

اگر این روش نوظهور جوانان امروزی برای‌تان جالب نیست، نگران نباشید؛ گاهی موسیقی شیرینِ سکوت از همه چیز بهتر است.

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۲)

ما که موقع درس خوندن آهنگ نذاریم اصلا نمیشه انگار!!!
چه جالب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی