واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

چگونگی شناسایی مزون لباس عروس مناسب

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

شناسایی مزون مناسب، به ویژه برای لباس مهمی مانند لباس عروس، هنر میخواهد. تمام شهرها مملو از مزونهای لباس عروس و سفره عقد هستند. مزونهایی که هرکدام مدعی بهترین بودن و باکیفیت بودن لباسهایشان میباشند و در این میان، امکان سردرگمی برای مشتریان فراهم است. پس چگونه میتوانیم به کیفیت کار یک مزون، پی ببریم؟

شناسایی مزون لباس عروس مناسب

انتخاب، طراحی، دوخت و خرید لباس عروس، یکی از دغدغه های شیرین و استرس زای عروس خانمها میباشد. در صورتی که در شناسایی مزون لباس عروس مناسب مردد هستید، میتوانید از آشنایانی که اخیرا مراسم عروسی داشته اند اطلاعات خوبی درمورد مزونها کسب کنید. درصورت امکان، عکسهایی از لباس عروسهای آنها ببینید و از لباسی که بیشتر از همه به دلتان نشست، غافل نشوید! آدرس و قیمت لباس و آگاهی از خرید یا اجاره ای بودن آن را فراموش نکنید.

خدمات مجالس در تهران

در غیر این صورت، آگهی های اینترنتی یا روزنامه ای را جستجو کنید. با مزونها تماس بگیرید و اطلاعات موردنظر را تلفنی بپرسید و سپس مراجعه حضوری داشته باشید. برخی از مزونها برنامه خاصی دارند و حتما برای بازدید، باید قبلا هماهنگی کنید.
درست است که هزینه لباس هم یکی از بخشهای مهم کار است اما توجه داشته باشید که هر ارزانی، دلیل بر تحویل یک کار باکیفیت نیست. خیاطهای تجربی ممکن است در زمینه لباسهای دم دستی یا مانتو و شلوار فرم اداری، مهارت داشته باشند اما دوخت لباس عروس، یک کار کاملا حرفه ای است که الزاما هرکس مدرک آموزشگاههای فنی و حرفه ای را داشته باشد نمیتواند یک خیاط مزون عالی هم محسوب شود.

پارچه لباس عروس، معمولا از جمله پارچه های گرانقیمت به شمار میرود، لذا نمیتوان آن را به دست هر خیاط نا آشنا و تازه کاری سپرد، حتی اگر مزون، در خیابانهای معروف و اصلی شهر هم قرار داشته باشد، باز هم باید از دوخت لباس توسط خود خیاط مطمئن شد و سپس پارچه را به دست او داد. نگران نباشید، این محکم کاریها به رضایت و راحتی خیال آخر کار، هنگام تحویل لباستان می ارزد.

تشریفات مجالس در تهران

نمونه کارهای آماده روی تن مانکنها الزاما کار دست خیاط مزون نیستند. بهتر است ژورنالهای مربوط به لباسهای طراحی شده و دوخته شده در خود مزون را هم بخواهید که در اختیارتان قرار دهند.
حتی میتوانید جهت اطمینان، برای خودتان یا مادر و خواهرتان، لباس ساده تری سفارش دهید تا از تمیزی دوخت لباس مطمئن شوید. تمیزی دوخت یقه و حلقه آستین، گودی کمر و ظریفکاریهای لباس مانند نگینها، مرواریدها و سایر تزیینات، نشان دهنده دقت و مهارت خیاط هستند.

حتما یک یا دو مدل از لباسها را پرو کنید. ممکن است از لباسی خوشتان آمده باشد اما روی رگال، متوجه معایب آن نشده باشید. تن پوش یک لباس، تمام نقاط قوت و ضعف آن را برای شما آشکار میکند.
نحوه برخورد مدیر مزون، نشان دهنده میزان اعتماد او به کارش میباشد. فریب چرب زبانیهای افراد را نخورید و در صورت امکان از کارگاه دوخت لباسها سر بزنید.

مدیران بامهارت و کارکشته، به راحتی شما را در نوع لباسی که به تن شما زیبنده است، راهنمایی میکنند. ممکن است شما از آن دسته عروس خانمهایی باشید که در بالاتنه یا پایین تنه، نیاز به طراحی خاص داشته باشند، مدیران مجرب، بهترین را به شما پیشنهاد خواهند داد.

تشریفات عروسی در تهران

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی