واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

برنامه‌ ریزی برای مراسم عروسی

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

برای آنها که با دنیای دیجیتال رابطه ای صمیمی دارند؛ معرفی بهترین اَپلیکیشن های برنامه ریزی عروسی، می تواند یک معرفی کاربردی و به درد بخور محسوب شود.

این روزها دیگر می توان مراسم عروسی را با نرم افزارهای تلفن همراه برگزار کرد. در روزهای پررفت و آمد عروسی، استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی عروسی، به شما کمک می کند تا به صورت دیجیتال، مراسم تان را مدیریت کنید و در زمان مشخص از عهده همه کارهایتان برآیید؛ آن هم بدون استرس. امروزه برنامه ریزی برای مراسم عروسی، آیین برگزاری وحتی رسوم برگزاری مراسم عروسی با گذشته تفاوت چشمگیری کرده است و روشهای قدیمی و سنتی رنگ باخته اند.

همین موضوع سبب شده تا در نحوه ی برگزاری مراسم نیز تغییراتی ایجاد شود و برنامه ریزی ها از طریق نرم افزارهای موبایلی انجام شوند. برای مدیریت و برگزار کردن مراسم عروسی بهترین کار این است که یک همراه خوب داشته باشید. همراهی که همه ی نکات یادش بماند، همه چیز را به موقع یادآوری کند و قرارهای ملاقات شما را در ساعات و روزهایی که ترتیب داده اید را، به شما گوشزد کند.

فراموش نکنید، اینکه بخواهید یکی از دوستان یا اقوام را با خودتان همراه کنید و توقع داشته باشید او کار و زندگی اش را رها کند و با شما بیاید، کاملا بعید است. برای همین به جای اینکه همه چیز را در دفتر یادداشت تان بنویسید، طوری که خودتان هم از چیزی سر در نیاورید، پیشنهاد ما این است که حتما از اپلیکیشن های عروسی استفاده کنید. برنامه هایی که برنامه ریزی را به شدت برای شما آسان و منظم می کنند.

شیوه ی دعوت میهمانان، برنامه ریزی برای مراسم، یافتن سالن مناسب برگزاری مراسم و بسیاری موارد دیگر که از جمله مقدمات مراسم محسوب می شوند، اصلی ترین تغییرات را داشته اند و کاملا به سمت هوشمند شدن حرکت کرده اند. سایت عروس همین موضوع را بهانه ای کرده است تا بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای موبایلی، برای مراسم عروسی را معرفی کند تا عروسی شما نیز کاملا هوشمند و مدرن برگزار شود.

خدمات مجالس در تهران

برنامه Weddingwire

یکی از نرم افزارهایی که به شما امکان برنامه ریزی بهترین عروسی را می دهد، weddingwire است، یک ابزار همه فن حریف که می تواند مهمان های شما را مدیریت کند، و علاوه بر آن کلی عکس و موزیک در اختیار شما قرار بدهد تا از آنها برای مراسم خودتان ایده بگیرید. مدل ژست های عروسی، به روز ترین لباس های عروسی، ویدیو از عروسی های واقعی، بهترین موزیک های رقص تانگو، مدل های مختلف آرایش و همگی چیزهایی هستند که در این اپلیکیشن انتظار شما را می کشند.

برنامه Wedding Happy

برای سامان دادن کارهایی که قرار است در مراسم عروسی خودتان انجام بدهید، بهتر است Wedding Happy را به عنوان یک همراه انتخاب کنید؛ همراهی که با دقت و تیزبینی حواسش به همه چیز هست. در این برنامه امکانات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. قطعا بارها شنیده اید که عروس و دامادها، درست یک شب مانده به عروسی یادشان می آید که، کارت دعوت یکی از مهم ترین مهمان ها را نداده اند و در آن شرایط دست و پای شان را گم می کنند و نمی دانند باید چه کنند.

این اپلیکیشن به ما فرصت اشتباه نمی دهد و این امکان را دارد که سر فرصت، چند ماه مانده به عروسی همه چیز را بررسی کرده و برنامه ی مناسبی برای کارهایی که لازم است، قبل از عروسی انجام بدهید بریزید. در این نرم افزار این امکان را دارید که تعداد مهمان ها را داشته باشید، عروسی تان را بر اساس بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید برگزار کنید و هیچ ولخرجی اضافه ای انجام ندهید. این اپلیکیشن جزو بهترین انتخاب های شما برای زمانی است که می خواهید، بدون هیچ کم و کاستی به خانه ی بخت برید.

برنامه Postable

با توجه به دغدغه های محیط زیستی که در حال حاضر در کشور ما پررنگ شده، و تبعیت کردن از آن واقعا ارزشمند است، برای اینکه در مراسم عروسی تان هم در حال رعایت کردن مسائل محیط زیست باشید، سایت عروس، یک پیشنهاد جذاب برایتان دارد. اینکه با نصب کردن برنامه ی Postable روی دستگاه موبایل یا کامپیوتر خانگی تان، کارت عروسی تان را طراحی کرده و برای مهمان های تان ارسال کنید. در این نرم افزار این امکان وجود دارد که کارت های تان را چاپ کنید، اما راه بهتری که در آن گنجانده شده این است که آدرس ایمیل مهمانان تان را در نرم افزار وارد کنید، و کارت های عروسی تان را بدون فوت وقت و بدون صرف هزینه ی چاپ، برای مهمان های تان ارسال کنید.

تشریفات مجالس در تهران

برنامه اینستاگرام Instagram

برگزاری مراسم عروسی با استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه اینستاگرام، برخلاف سایر نرم افزارها، برای مراسم عروسی نامناسب به نظر می رسد. عکاس مراسم عروسی، زمان بسیار زیادی را صرف یافتن موقعیت و نور مناسب می کند، اما در همین زمان، یکی از میهمان ها با گوشی خودش وارد کادر می شود تا عکسی گرفته، و در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام منتشر کند. موقعیت عکاسی برای یک عکس خوب، ممکن است تنها یک بار پیش آید و اینستاگرام آن را خراب کند.

برنامه Guesterly

حالا که با اپلیکیشن قبلی خیال تان بابت مهمانی و درست برگزار شدن آن راحت شد، بهتر است کمی به فکر جمع کردن یادگاری از بهترین شب زندگی تان باشید و یادگاری هایی که از فامیل جمع کرده اید را در شب عروسی با دیگران به اشتراک بگذارید و شگفت زده شان کنید.

Guesterly این امکان را به شما می دهد که از اقوام و دوستان تان بخواهید متن ها، موزیک ها و عکس هایی که دارند و دیدن شان شما را شگفت زده و خوشحال می کند را، با شما به اشتراک بگذارند تا بتوانید بر اساس آنها یک آلبوم درست کنید. آلبومی که قابلیت چاپ شدن و قرار گرفتن روی سایت را دارد و برای همیشه به عنوان یادگاری برای تان می ماند.

برنامه Evernote

اور نوت یکی از جذاب ترین برنامه هایی که می تواند تمام روزهای خوب شما را ثبت کند، علاوه بر برنامه ریزی عروسی، شما نیاز به برنامه ای دارید تا روزهای خوب شما را با عکس و صدای خودتان ثبت کند. این آلبوم که با دست های خودتان درست می کنید تا سال ها برای تان باقی می ماند.

تشریفات عروسی در تهران

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی