واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام پریشون

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۱۲ ب.ظ

 

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام پریشون با کیفیت اورجینال

 

Mostafa Pashaei - Parishoon

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، واوموزیک   ، vavmusic   ، اخبار موسیقی    ،  دانلود موزیک ویدیو

 

متن آهنگ مصطفی پاشایی پریشون

 دوریت عذابه منه آرزوی دیدنه تو خوابه منه یادت دوباره نمیذاره فکرمو راحت
بی تو دنیا واسه من زندونه تاریکه عشقه من یادت دوباره نمیذاره فکرمو راحت
من به تو حسی ندادم که منو تنها بذاری پس بیا دیوونگی بسه
از من دوری نکن دلم پریشونه بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه
از من دوری نکن دلم پریشونه بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه
بی تو دنیا واسه من زندونه تاریکه عشق من یادت دوباره نمیذاره فکرمو راحت
وقتی که آدم تو دنیا عاشق نباشه میمیره تا که محبت تو دلش جا شهوقتی تو قلبت جای هیچ عشقی نباشه میمیری تا که محبت تو دلش جا شه
از من دوری نکن دلم پریشونه بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه
از من دوری نکن دلم پریشونه بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

 

Download New Music Mostafa Pashaei – Parishoon

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام پریشون

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی