واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

 

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام وقتی میخندی (رمیکس) با کیفیت اورجینال

 

Hamid Talebzadeh - Vaghti Mikhandi (Remix)

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، واوموزیک   ، vavmusic   ، اخبار موسیقی    ،  دانلود موزیک ویدیو

 

متن آهنگ حمید طالب زاده وقتی میخندی (رمیکس)

 وقتی میخندی منو نگاه کن از ته قلبت منو صدا کن
وقتی میخندی پر از صدا باش مثله پرنده آزاد و رها باش
وقتی میخندی موهاتو وا کن کنار من باش فقط به من نگاه کن
وقتی میخندی تو فکر من باش امشبو تا صبح تو ذکر من باش
تو یکی یکدونمی گل تویه گلخونمی دور چشات بگردم عمر منی جونمی
یه خنده مهمون کنی قلبه پر از خونمو بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمو
بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمووقتی میخندی موهاتو وا کن کنار من باش فقط به من نگاه کن
وقتی میخندی تو فکر من باش امشبو تا صبح تو ذکر من باش
وقتی میخندی منو نگاه کن از ته قلبت منو صدا کن
وقتی میخندی پر از صدا باش مثله پرنده آزاد و رها باشتو یکی یکدونمی گل تویه گلخونمی دور چشات بگردم عمر منی جونمی
یه خنده مهمون کنی قلبه پر از خونمو بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمو
بزن دیوونه تر کن این دله دیوونمو

 

Download New Music Hamid Talebzadeh (Remix) – Vaghti Mikhandi

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام وقتی میخندی (رمیکس)

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

 

  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی