واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

واوموزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم رایگان

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام من میرم

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ


دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام من میرم با کیفیت اورجینال


Saeed Kermani - Man Miram



متن آهنگ سعید کرمانی من میرم

 تو هیچ جایی نرو چمدونات و باز کن
این خونه مال تو حالا توش پرواز کن
اون که باید بره آره می دونم خود منم
پس من میرم که نبینمت دور و برم
من میرم میرم که نبینی اشکام و
من میرم میرم که نبینی دردام و
من میرم میرم که نبینی اشکام ومن میرم میرم که نبینی دردام و
از این خونه سهمم فقط یه عکس رو دیواره
تو اون عکس یه مرده که شخصیتش الان بیماره
حالا تو موندی و خودت با دیوارای این خونه
منم یه جوری میرم که ردی ازم نمی مونه
من میرم میرم که نبینی اشکام ومن میرم میرم که نبینی دردام و
من میرم میرم که نبینی اشکام و
من میرم میرم که نبینی دردام و

Download New Music Saeid Kermani– Man Miram

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام من میرم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم








  • ایمان انصاریفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی